در بیانیه بسیج دانشجویی میبد آمده است:

لزوم هوشیاری در برابر تفرقه افکنی دشمنان/ توهین به اهل بیت قلوب شیعه و سنی را جریحه دار می‌کند

بسیج دانشجویی دانشگاه میبد طی بیانیه‌ای توهین اخیر به خاندان عصمت و طهارت را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۴۰۰۳۲۶
|
۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، بسیج دانشجویی دانشگاه میبد طی بیانیه‌ای توهین اخیر به خاندان عصمت و طهارت را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است:

واعتصمو بحبل الله جمیعا ولا تفرقو آل عمران ۱۰۳
با گذشت سالیان سال از سقوط حکومت طاغوتی و چیرگی نظام مقدس انقلاب اسلامی بر آن، دشمنان این خاک و این امت روز به روز دشمنی خود را آشکار‌تر ساخته و دست به اقدامات وقیحانه و بیشرمانه‌ای همچون هشت سال جنگ تحمیلی، قتل عام مردم بی گناه و ترور دانشمندان کشور زدند.
در این میان تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به وسیله ابزار رسانه‌ها، مغز‌های جوانان امت اسلامی را مورد هدف خود قرار داده و سعی در ایجاد تفرقه میان مسلمین دارند.
این دشمنی صرفا بر خواسته از منافع و حاکمیت‌های ملی و شخصی نیست. ایجاد تفرقه بین مسلمین از گذشته تا کنون ضربات جبران ناپذیری بر بدنه اسلام وارد کرده و هم اکنون این ضربات به وسیله دشمنان طرح ریزی و هدایت می‌شود.
دشمنان امت اسلامی می‌خواهند با ایجاد تفرقه میان سنی و شیعه، جامعه را از مسائل اصلی همچون مسئله فلسطین و اسکتبار ستیزی منحرف سازند و آن‌ها را به کار‌های فرعی و بیهوده و تفرقه انگیز دچار کنند؛ بنابراین هرکسی که در این راه وارد شود و اقدام کند، مسیر خصمانه‌ای را انتخاب کرده و ادامه دهنده نقشه‌های وقیحانه دشمنان است.
به این خاطر حفظ وحدت و انسجام اسلامی یک اصل و هدف ضروری برای عموم مسلمانان است و پایه ایجاد تمدن نوین اسلامی است و این راه جز با اتحاد شیعه و سنی میسر نمی‌شود.
بی‌شک وجود نبیّ مکرّم اسلام صلّی‌اللَّه‌علیه‌واله‌وسلّم، بزرگترین مایه‌ی وحدت اسلامی است و این اختلاف افکنی‌ها و اهانت به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام، جرمی است که قلوب عموم مسلمانان اعم از شیعه و سنی را جریحه دار می‌کند و باید جواب قاطعی طبق قوانین داده شود.
بسیج دانشجویی دانشگاه میبد

ارسال نظرات
آخرین اخبار