با تكيه بر مكتب شهيد سليماني مي توان بر بسياري از مشكلات غلبه كرد

زنجان-يك رزمنده دفاع مقدس گفت:با تكيه بر مكتب شهيد سليماني مي توان بر بسياري از مشكلات غلبه كرد.
کد خبر: ۹۴۰۰۳۶۴
|
۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ آیین «لاله‌های روشن» با هدف گرامیداشت یاد خاطره شهید دانش آموز محمود جلیلوند، شهید مجید شهریاری و شهید مرادخانی با حضور رسول وزیری رزمنده دفاع مقدس و مدافع حرم و حسن مظفری مدیر کل  آموزش و پرورش استان زنجان و خانواده های معظم شهدا در مدارس نمونه بسیج برگزار شد. 

 

 

در ابتداي اين مراسم حسن مظفری مدیر کل  آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه  امروز شنونده رشادت های  فرماندهان دوران دفاع مقدس هستیم، اظهار داشت :این بزرگواران برای حفاظت از کشور از جان خود گذشتند. 

 

 

در ادامه برنامه رسول وزیری رزمنده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم با بیان اینکه دوران دفاع مقدس دارای دو بخش بود، بیان داشت :یک بخش  رزمندگان جان بر کفی که با تلاش، فداکاری، مقاومت  از خاک میهن اسلامی دفاع می کردند و بخش دیگری که بسیار حائز اهمیت است  خانواده های این رزمندگان می باشد که با پشتیبانی های مادی و معنوی مجاهدت و جهاد نمودند.

 

 

وی با تاکید بر اینکه  شهدا حادثه سازهای تاریخ هستند، عنوان کرد : شهید حاج قاسم سلیمانی با رشادت های خود  به جهانیان درس ايثار و فداكاري داد و ایشان یک مکتب می باشد که باید این مکتب تحليل و تبيين و سپس در سراسر دنیا تبیین شود.

 

 

وزیری با بیان اینکه امنیت در جامعه به مهم ترین مسئله در کشور تبدیل شده است، گفت :با داشتن امنیت و تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می توانیم پای آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی بایستیم. 

 

 

این مسئول با اشاره به اینکه در آستانه دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم، گفت :میتوانیم با تکیه بر مکتب ایشان بر بسياري از مشكلات غلبه نماییم.

 

 

گفتنی‌است در پایان مراسم از خانواده های معظم شهدا شهید مرادخانی، شهید شهریاری و شهید  جلیلوند تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

ارسال نظرات