نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضرت زهرا(س)محور وحدت مسلمین جهان است

ساری-نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه علمای اهل شیعه و سنی باید مراقب تفرقه افکنی دشمنان باشند، گفت:حضرت زهرا(س)محور وحدت مسلمین جهان است.
کد خبر: ۹۴۰۰۴۱۱
|
۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های امروز نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه در آستانه فاطمیه سخنانی را که یکی از علمای اهل سنت ایراد کرد و این ممکن بود جرقه‌ای برای فتنه‌ای باشد، گفت: این مسئله نشان‌دهنده این بوده که زمان درست صحبت و چگونه صحبت کردن را نمی‌داند.

امام جمعه ساری افزود: هدف شاید این بود تا جرقه اختلافی بین شیعیان و اهل سنت راه بیندازند که باید حواس‌مان جمع باشد در این دام‌ها قرار نگیریم.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: قاطبه اهل سنت مومن و دین دار هستند، بسیاری از اهل سنت در بحث سخنرانی این شخصیت موضع گیری کردند و خواستار وحدت بیش از پیش شیعه و سنی هستند.

نماینده ولی فقیه با تاکید بر اینکه ما خواستار مملکت و جهانی عاری از خشونت و افراطی‌گری بر پایه وحدت هستیم اضافه کرد: باید هوش انقلابی خودمان را نشان دهیم و مهم‌ترین جا در میان اقشار، حوزه و دانشگاه هستند که باید این مهم را جدی بگیرند.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: باید سخنان ما سرشار از وحدت باشد، در عین حال که سخنان واهی را نقض کنیم، اما برنامه‌ای برای ایجاد تفرقه نباید باشد.

نماینده ولی فقیه درادامه تصریح کرد: ما به آمریکا و انگلیس می‌گوئیم شما کور خوانده‌اید، این ملت قطعا حول محور ولایت، وحدت و انسجام را حفظ خواهد کرد.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اینکه جلسات فاطمیه باید سرشار از وحدت باشد و باید از این ایام نهایت بهره‌گیری را کنیم، ادامه داد: الگوی اهل بیت (ع)، حضرت فاطمه زهرا (س) است، در کنار فضاسازی مناسب باید در این ایام، حرمت این مناسبت نیز حفظ شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات