خبرهای داغ:
مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

جشنواره فرهنگی هنری «شمیم علوی» در همدان برگزار می‌شود

همدان-مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری جشنواره «شمیم علوی» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۰۵۴۵
|
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
جشنواره فرهنگی هنری «شمیم علوی» در همدان برگزار می‌شود

زهرا کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه(س) از برگزاری جشنواره «شمیم علوی» در همدان خبر داد و اظهار کرد: جشنواره  فرهنگی هنری «شمیم علوی» ویژه همسران و فرزندان پاسدار در سطح استان برگزار می‌شود.

وی در خصوص محورهای جشنواره و موضوع آثار عنوان کرد: بیانیه گام دوم، اقتصاد، سبک زندگی، حجاب و عفاف، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن، علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، خانواده اسلامی و انقلابی و دفاع مقدس از موضوعات این جشنواره فرهنگی هنری است.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین(ع) همدان اضافه کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در بخش‌های عکس، روزنامه دیواری، طراحی گرافیک، پویانمایی، گویندگی، نویسندگی، فیلم سازی، شعر و داستان، گروه‌های تئاتر و سرود، خوشنویسی، گلیم، نمد، نقاشی، معرق، خاتم کاری، سفال، بافتنی، تابلو فرش، چرم دوزی و صنایع محلی، نرم افزارهای چند رسانه‌ای، بازی‌های رایانه‌ای، اختراعات و ابتکارات و مقاله و پژوهش ارسال کنند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که هر ایده و اندیشه‌ای که در غالب هنر باشد ماندگار است، در خصوص اهداف برگزاری جشنواره تصریح کرد: ایده‌پردازی نو، استعدادیابی و استعدادپروری در عرصه‌های فرهنگی، هنری و علمی، هویت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی هنری خانواده و توانمندسازی و پرورش نسل هنرمندان متعهد و در تراز انقلاب اسلامی، مشارکت خانواده‌ها در مباحث فرهنگی و هنری، حمایت از هنر وهنرمندان ارزشی، ایجاد زمینه‌های تعامل، همکاری و رقابتی سالم در تولید و خلق آثار فرهنگی، هنری و علمی شناسایی از اهداف برگزاری جشنواره است.

کرمی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار در جشنواره تا ۱۰ دی ماه است، یادآور شد: علاقمندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در مراکز فرهنگی خانواده در سطح استان ارسال کنند.

وی یادآورشد: امید است این جشنواره یک جشنواره خوب و اثربخش باشد چرا که سال‌های گذشته افراد مشارکت بالایی داشتند و استعدادهای خوبی کشف شد و آثاری به دست ما رسید که نشان داد در سطح خانواده کارکنان سپاه هنرمندان فاخری داریم که می‌توانیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات