خبرهای داغ:
فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت:

جوانان استان همدان از دلیران جبهه مقاومت بودند

همدان-فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت، جوانان استان همدان را از دلیران جبهه مقاومت نامید و گفت: رزمندگانی که در جبهه مقاومت جنگیدند پیروان مکتب قاسم سلیمانی بودند.
کد خبر: ۹۴۰۰۶۴۰
|
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، نخستین یادواره شهدای جهان اسلام و شهدای جبهه مقاومت با محوریت سردار شهید «حاج رسول حیدری» با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی، خانواده معظم شهدای مدافع حرم و اقشار مختلف مردم به همت پایگاه مقاومت بسیج ثارالله (ع) حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب (ع) در حسینیه ثارالله(ع) ملایر برگزار شد.

همرزم سردار شهید سلیمانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم استان همدان اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب معنوی و فرهنگی بود.

سردار عبدالفتاح اهوازیان گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی خروجی‌های ۴۰ ساله انقلاب، دیگر قابل شمارش نیست.

وی با بیان اینکه ممکن است کاستی‌هایی وجود داشته‌ باشد، افزود: بچه‌های ما در خط ولایت ذوب شدند، ما ۸ سال جنگیدیم و بهترین بچه‌های ما به جبهه رفتند و معلم ما شدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت، جوانان استان همدان را از دلیران جبهه مقاومت نامید و گفت: رزمندگانی که در جبهه مقاومت جنگیدند پیروان مکتب قاسم سلیمانی بودند چراکه حاج قاسم یک مکتب است و مکتب سلیمانی‌ها یعنی مدافعین حرم و بچه‌های شهادت طلبی که برای کشور ما نعمت هستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات