خبرهای داغ:

۲۶ هزار سمنانی در طرح جهش تولید مسکن ثبت‌نام کردند

استاندار سمنان گفت: بیش از ۲۶ هزار متقاضی دریافت خانه در استان سمنان، در سامانه قانون جهش تولید مسکن ثبت نام کردند.
کد خبر: ۹۴۰۰۹۰۱
|
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح جهش مسکن در استان سمنان گفت: اقدامات برای تسریع در تحقق اهداف قانون جهش تولید مسکن در استان به عنوان اولویت اصلی دولت در دستور کار است.
هاشمی تصریح کرد: بررسی‌ها به منظور تعیین واجد شرایط بودن ثبت نام کنندگان در دست اقدام است که تا این لحظه از مجموع ۲۶ هزار نفر ثبت نام کنندگان، ۱۱هزار و ۵۱۰ نفر دارای فرم "ج" سبز هستند.
وی یادآور شد: در اقدام بعدی، اطلاع رسانی به این افراد برای تکمیل و قطعی کردن ثبت نام خود با مراجعه به دفاتر پیشخوان از طریق پیامک طی زمانبندی مشخص و به صورت مرحله‌ای در حال انجام است.
استاندار سمنان افزود: از سوی دفاتر پیشخوان سراسر استان سمنان برای تکمیل پرونده و قطعی کردن ثبت نام، تاکنون برای یک هزار و ۵۰۰ نفر پیامک مراجعه به دفاتر ارسال شده است.
هاشمی تاکید کرد: طی جلساتی با دفاتر پیشخوان پیش بینی‌ها برای تسریع در امور و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این مراکز انجام شود.
وی بیان کرد: در ۱۹ شهر استان سمنان زمین به صورت ۱۰۰ درصدی برای اجرای قانون جهش تولید مسکن تامین شده که برای ۲ شهر باقیمانده نیز اقدامات در حال انجام است تا به هیچ عنوان دغدغه تامین زمین در استان وجود نداشته باشد.
استاندار سمنان ادامه داد: استان سمنان باید در زمینه اجرای قانون جهش تولید مسکن پیشرو و پیشگام بوده و اقدامات به صورت شبانه روزی و جهادی ادامه داشته باشد.
هاشمی گفت: تمامی بستر‌های لازم برای آغاز عملیات اجرایی قانون جهش تولید مسکن در استان سمنان مهیا و فراهم است و پیگیری‌ها از مرکز برای رفع موارد و مسائل باقیمانده پیرامون اجرای قانون جهش تولید مسکن در خصوص نوع قرارداد واگذاری و قیمت ساخت برای تعیین تکلیف و تسریع در امور انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها