خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان به حمایت از ۳۱۰ خانواده زندانیان جرائم غیر عمد اشاره و تصریح کرد: اهداف عالیه این نهاد برای حمایت از این خانواده‌ها، تحکیم بنیان خانواده است.
کد خبر: ۹۳۸۹۷۶۳
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

حمایت‌های کمیته امداد استان سمنان از ۳۱۰ خانواده زندانیان جرائم غیر عمدبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی بحیرایی، در جلسه حمایت از خانواده زندانیان جرائم غیر عمد اظهار کرد: چارچوب تدوین‌شده در سطح کلان تاکنون باعث همکاری‌های خوبی میان سازمان زندان‌ها، ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان شده است که تقویت و تحکیم بنیان خانواده‌های زندانی جرائم غیر عمد را رقم‌زده است.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر نگاه آموزشی، مشاوره‌ای و نهادینه شدن فرهنگ اشتغال در بین این خانواده‌ها تصریح کرد: کمیته امداد زمینه اشتغال را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند و انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه همسو با این نهاد برای حمایت از خانواده تا بازگشت سرپرست خانوار به آغوش خانواده تلاش می‌کند.
او اهداف عالیه حمایت از خانواده زندانیان جرائم غیر عمد را کنترل آسیب‌های اجتماعی و تقویت بنیاد خانواده دانست و خاطرنشان کرد: ضروری است فرهنگ کار بین این خانواده‌ها نهادینه شود.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن اعلام حمایت از خانواده زندانیان جرائم غیر عمد در مقوله اشتغال، تصریح کرد: تسهیل در پرداخت اشتغال‌زایی از دیگر اقدامات این نهاد برای این خانواده‌ها است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان در این جلسه خاطرنشان کرد: قطعاً اگر خدمتی از سوی کمیته امداد برای این خانواده‌ها صورت می‌گیرد، با حمایت سازمان زندان‌ها و همکاری با انجمن حمایت از زندانیان است.
سیده فاطمه تقوی به پرداخت کمک‌هزینه‌های اجاره و ودیعه مسکن، ایجاد اشتغال، پرداخت مستمری ماهانه، کمک‌هزینه ازدواج، مشاوره‌های مستمر به خانواده‌های تحت حمایت گروه هدف اشاره و تصریح کرد: کمک به آزادی زندانی با همکاری سازمان زندان‌ها، انجمن حمایت از زندانی‌ها و ستاد دیه انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها