خبرهای داغ:

آزادی ۴۹ زندانی جرایم غیرعمد در استان سمنان

مدیر ستاد مردمی کمک به زندانیان جرایم غیرعمد استان سمنان گفت: ۴۹ زندانی جرایم غیرعمد در استان از ابتدای امسال تاکنون با کمک خیران آزاد شدند.
کد خبر: ۹۴۶۴۶۵۳
|
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سیدهادی نقیبی اظهار داشت: ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بدهی ۴۷ زندانی جرائم غیرعمد استان سمنان بود که از مجموع این بدهی، بخشی مورد احسان قرار گرفت و بخشی با آورده زندانیان و همچنین کمک خیران تامین و به آزادی زندانیان منجر شد.

وی ادامه داد: از مجموع بدهی زندانیان جرایم غیرعمد، بخشی با احسان و گذشت، چشم‌پوشی شد و باقیمانده بدهی در حدود سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با کمک خیران تامین و زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند.

نقیبی اضافه کرد: از مجموع ۴۹ زندانی آزاد شده جرایم غیر عمد، ۲ نفر با ارایه مشاوره صلح و سازش از سوی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیرعمد استان سمنان بدون پرداخت بدهی مورد احسان و گذشت قرار گرفته و آزاد شدند.

مدیر ستاد مردمی کمک به زندانیان جرایم غیرعمد استان سمنان تصریح کرد: زندانیان جرایم غیرعمد از جمله افرادی هستند که به علت ناتوانی در پرداخت دیه حوادث رانندگی منجر به فوت یا جرح، ناتوانی در پرداخت مهریه و نفقه، چک‌های برگشتی غیرکلاهبرداری وحوادث کارگاهی، ناخواسته گرفتار زندان شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها