خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان:

اخلاق فاطمی باید الگو زوج‌های جوان در جامعه شود

تویسرکان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه صفت بارز صبر حضرت زهرا(س) باید سرمشق زندگی ما قرار بگیرد، گفت: باید همواره اخلاق فاطمی در جامعه برای زوج‌های جوان الگو شود.
کد خبر: ۹۴۰۱۰۵۱
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علی دانیالی در جمع کارکنان و سربازان سپاه ناحیه تویسرکان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: زندگی ائمه اطهار (ع) بهترین الگو برای سبک زندگی است.

وی افزود: در طول زندگی مشترک فاطمه زهرا (ع) و علی (ع) هر سختی که قابل تصور است مواجه بودند و در مدینه در اوج فقر زندگی می‌کردند چون حضرت علی (ع) جزء مهاجرین از مکه به مدینه هجرت کردند و در مکه دارایی و اموال خود را جا گذاشته بودند و در تنگنای اقتصادی و مشکلات زندگی به سر می‌بردند اما حضرت فاطمه زهرا(س) و علی (ع) درمقابل گرفتاری‌ها و سختی‌ها صبر کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان ابراز داشت: صبر حضرت فاطمه (س) می‌تواند به ما زندگی فاطمی بیاموزد که هیچ گونه شکایتی و بهانه‌ای از همسر خود نگرفت.

وی با بیان اینکه صفت بارز صبر حضرت زهرا(س) باید سرمشق زندگی ما قرار بگیرد، گفت: باید همواره اخلاق فاطمی در جامعه برای زوج‌های جوان الگو شود تا کوچک‌ترین کم و کاستی منجربه اختلاف و بد اخلاقی و بی عاطفگی نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات