خبرهای داغ:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک؛

شهید سلیمانی مرد خستگی ناپذیر میدان‌های نبرد بود

سرهنگ صادقپور گفت: شهید سلیمانی مرد خستگی ناپذیر میدان‌های نبرد و ایستادگی در برابر دشمنان بود که با دلاور مردی در میدان جنگ حضور فعال داشت.
کد خبر: ۹۴۰۱۲۹۱
|
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه هماهنگی بزرگداشت روز بصیرت و میثاق با ولایت و بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی در آبیک با حضور مسولین شهرستان برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ مهدی صادق پور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک ضمن تاکید بر لزوم تبیین مکتب سلیمانی در بین نسل جوان بیان کرد: نگاه به این شخصیت به عنوان یک مکتب و مدرسه انسان ساز و لزوم خدمت به مردم و ایجاد امید در جامعه همچنین داشتن تقوای سیاسی و دینی به عنوان سیره زندگی شهید سلیمانی امری مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای گرامیداشت ۹ دی برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است و باید این برنامه خودجوش و مردمی را گرامی بداریم، گفت: انصافا خروش ۹ دی ماه حرکت عظیمی در نظام جمهوری اسلامی در مقابله با دشمنان نظام و مکتب عاشورایی بود که مردم عزیز به آن ورود پیدا کردند.

سرهنگ صادقپور با اشاره به برگزاری گرامیداشت ۹ دی با رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی افزود: برنامه دیگر که به آن باید توجه داشت همزمانی این برنامه با سالگرد شهید سلیمانی است که در تاریخ انقلاب ماندگار است و هرگز از یاد و خاطر آزادی خواهان عالم فراموش نخواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی جهانی برای همه مسلمانان و آزادی خواهان دنیاست. با مطالعه وصیت نامه حاج قاسم و ویژگی‌های مکتب این شهید والامقام باید گفت ایشان جمهوری اسلامی را حرم اسلام و سنگر مستضعفین عالم می‌دانند.

وی ادامه داد: هر مکتبی برای رسیدن به اهداف خویش باید حکومتی تشکیل دهد، حاج قاسم با راه‌اندازی جبهه مقاومت، منافع کشور و مردم را مد نظر قرار می‌داد.

سرهنگ صادقپور گفت: شهید سلیمانی مرد خستگی ناپذیر میدان‌های نبرد و ایستادگی در برابر دشمنان بود که با دلاور مردی در میدان جنگ حضور فعال داشت.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار