خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

جشنواره ابوذر فرصتی برای مطالبه رویکردهای رسانه‌ای است

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: جشنواره ابوذر فرصتی است که رویکردهای رسانه‌ای خود را مطالبه کنیم و ببینیم محصول رسانه‌ای ما در جامعه امیدآفرینی یا یأس ایجاد کرده است.
کد خبر: ۹۴۰۱۳۵۴
|
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار داشت: ابوذر در تاریخ اسلام یک مطالبه‌گر اجتماعی بود که در ابتدا با امر به معروف و نهی از منکر مشکلات را در خفا گوشزد می‌کرد و اگر نتیجه‌ای حاصل نمی‌شد به صورت علنی مطالبه‌گری را در دستور کار خود قرار می‌داد.

وی با بیان اینکه ابوذر شخصیتی دارد که سبقه مطالبات اجتماعی دارد، افزود: هدف از مطالبه‌گری و فعالیت رسانه‌ای این است که فعالیت رسانه‌ای در راستای معقول انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز در فضای رسانه‌ای مجبور هستیم در زمین دشمن بازی کنیم که کار ما در این فضا بسیار دشوار است و باید بیش از قبل مراقبت کنیم.

وی با بیان اینکه شاید بشر و جامعه انسانی در هیچ دوره‌ای از تاریخ همچون امروز اسیر نبوده است، ابراز داشت: آن قدر مدیریت رسانه‌ای دشمن عمیق و هجمه‌ها فراوان شده که احتمال خطا هم نمی‌دهد.

شعبانی موثقی با بیان اینکه آن قدر فضای رسانه‌ای دشمن غلبه پیدا کرده که اجازه آزادی رسانه‌ای نمی‌دهد، عنوان کرد: با رسانه‌هایی که دغدغه ایجاد می‌کنند مواجه هستیم و نیازسنجی می‌کنند و مبتنی بر آنها جامعه را مدیریت می‌کند.

وی گفت: رسانه‌های ما معتقد هستند و با چنین دشمنی که به سادگی انگاره‌سازی می‌کند مواجه هستند که این انگاره‌سازی‌های ظلمانی فضای جامعه را آلوده می‌سازد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه جشنواره ابوذر فرصتی است که رویکردهای رسانه‌ای خود را مطالبه کنیم و ببینیم محصول رسانه‌ای ما در جامعه امیدآفرینی یا یأس ایجاد کرده است، افزود: مطالبه‌گری یعنی جامعه امیدوار شود و معنای دیگر آن این است که عدالتخواهی در جامعه زنده است و باید مسئولان را به تحقق آن سوق دهیم و قدرت را به سمت دشمن سوق ندهیم.

وی بیان کرد: دشمن نیازها و اولویت‌ها را در کشور جابه جا می‌کند تا اهداف خود را پیش ببرد اما متاسفانه برخی مواقع رسانه‌ها و مسئولان در زمین دشمن بازی می‌کنند.

شعبانی موثقی گفت: در جنگ شناختی نباید به سمتی حرکت کرد که قدرت را تضعیف کند و این جشنواره فرصتی است که ما بتوانیم در این زمینه‌ها کارهای خوبی انجام دهیم و رسانه‌ها باید حقیقت مسائل را برای مردم بیان کنند تا دشمن نتواند هدف خود را که ناامیدی در جامعه است محقق کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات