خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

امیدبخشی در جامعه از رسالت‌های رسانه است

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه نقش رسانه در انقلاب اسلامی بسیار مهم است، گفت: امیدبخشی در جامعه یکی از رسالت‌های رسانه است.
کد خبر: ۹۴۰۱۳۱۲
|
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
امیدبخشی در جامعه از رسالت‌های رسانه است

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع ابن سینا همدان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به سالگرد شهید «علی خوش لفظ» و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: نامگذاری این جشنواره به نام ابوذر کار هنرمندانه‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه رسانه و مطالبات مردمی از صدر اسلام بوده است، گفت: ابوذر غفاری، عمار و مالک اشتر هر سه در کنار هم نقش مهمی داشتند چرا که ابوذر زبان مردم بود و عمار جهاد بینش را بیان می‌کرد و مالک اشتر شمشیر‌ بران را معنا می‌کرد و ما باید در رسانه این سه نقش را ببینیم و حلقه وصل مردم با حکمرانان باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه نقش رسانه در انقلاب اسلامی بسیار مهم است، ابراز داشت: امیدبخشی در جامعه یکی از رسالت‌های رسانه است.

*رسانه‌های استان همدان یکی از بهترین‌ها است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در این آیین اظهار داشت: قریب به یک هزار اثر ارزشمند و فاخر در موضوعات مختلف به این جشنواره ارسال شد که این نشان از ظرفیت رسانه‌ای استان دارد.

احمدرضا احسانی گفت: خانواده رسانه‌ای استان با وجود کمبود امکانات و مشکلات پای کار بودند و وظیفه خود را در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی انجام دادند.

وی افزود: رسانه‌های استان یکی از بهترین‌ها است و در بخش رسانه در استان جای حرف دارد و آینده بسیج رسانه در استان همدان روشن و درخشان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: هدف ما همه یکی است و آن خدمت به مردم و انقلاب است و این جشنواره محلی برای تبادل آراء و اجرای اهداف نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار