خبرهای داغ:
استاندار همدان:

ایستادگی در برابر همه تحریم‌ها دشمن بزرگ‌ترین دستاورد برای ما است

همدان-استاندار همدان گفت: امروز ما به نقطه خوداتکایی رسیدیم و کسی برای ما تصمیم نمی‌گیرد و در برابر همه تحریم‌ها ایستاده‌ایم و این بزرگ‌ترین دستاورد برای ما است.
کد خبر: ۹۴۰۱۳۴۵
|
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار داشت: انقلاب و جمهوری اسلامی در فضای رسانه‌ای جهانی، مظلوم است.

وی با بیان اینکه دشمن در جریان هجمه‌های خود علیه کشور ما قصد القای ناتوانی حکومت اسلامی در اداره حکومت را دارد که رسانه‌ها باید این سیاه‌نمایی را با بیان نقاط قوت پاسخ دهند، افزود: امروز با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها در عرصه‌های مختلف با کشورهای پیشرفته دنیا در رقابت هستیم.

استاندار همدان گفت: امروز ما به نقطه خوداتکایی رسیدیم و کسی برای ما تصمیم نمی‌گیرد و در برابر همه تحریم‌ها ایستاده‌ایم و این بزرگ‌ترین دستاورد برای ما است.

وی ابراز داشت: ۴۲ سال تحت تحریم‌های ظالمانه دشمنان هستیم اما با اقتدار مقابل آنها ایستاده‌ایم و کسی توان رویایی با ما را ندارد و از وابستگی کامل به خودباوری کامل رسیدیم.

قاسمی‌فرزاد بیان کرد: وظیفه و رسالت خبرنگاران متعهد ما این است که جلوی سیاه‌نمایی‌ها و دشمنی‌های دشمن را بگیرند.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری و نقد منصفانه متفاوت از سیاه‌نمایی است، تصریح کرد: ما باید امیدآفرینی کنیم چرا که دشمن تلاش می‌کند ما را به عدم و سیاه‌نمایی ببرد که این وظیفه اصحاب رسانه و صدا و سیمای ما است که در جامعه امیدآفرینی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار