خبرهای داغ:
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

سومین نمایشگاه توانمندسازی کسب و کارهای خرد خانگی در همدان برگزار می‌شود

همدان-رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: سومین نمایشگاه توانمندسازی کسب و کارهای خانگی در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۱۵۷۶
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶

روح‌الله وجدی هویدا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به شعار سال در خصوص «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» اظهار داشت: با توجه به رسالت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان در حمایت از کسب و کارهای خرد و خانگی در صدد برگزاری نمایشگاه‌های توانمندسازی این کارآفرینان برآمدیم.

وی از برگزاری سومین نمایشگاه کسب کارهای خرد و خانگی در دی ماه در مکان نگارخانه شهرداری همدان خبر داد و گفت: متقاضیان پس از ثبت‌نام در کمیته ارزیابی که متشکل از کارآفرینان و مشاوران کسب و کار است، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با بیان اینکه فرهنگسرای کسب و کار ولایت در امور حمایت از کسب و کارهای خرد و خانگی ظرفیت بسیار خوبی دارد، تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌ریزی مداوم برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، غرفه‌داران و متقاضیان قبل از شروع نمایشگاه از آموزش‌های مدیریت ارتباط با مشتری و نیز مشتری‌مداری بهره‌مند می‌شوند.

وی ضمن دعوت از همه فعالین و کارآفرینان کسب و کارهای خرد و خانگی در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: متقاضیان با حضور در فرهنگسرای کسب و کار ولایت می‌توانند از امکانات و ظرفیت‌های شهرداری همدان در این خصوص بهره‌مند شوند.

وجدی هویدا هدف از برگزاری نمایشگاه را حمایت از کسب و کار و کارآفرینان عنوان کرد و افزود: تلاش می کنیم طرح هر محله یک کسب و کار را در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی به نحو احسنت اجرا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار