خبرهای داغ:

با هدف ارتقای سطح فعالیت های علمی بسیج جلسه ای در حوزه ولایت برگزار شد

در راستای ارتقای فعالیت های علمی در حوزه بسیج دانش آموزی جلسه ای با حضور مسئولان علمی و پژوهشی حوزه ولایت و سپاه ناحیه سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۱۷۷۵
|
۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرزاری بسیج از سرخه؛ نشست یعقوبی مدیر علمی پژوهشی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ولایت شهرستان سرخه با سروان حسن حمزه معاون علمی پژوهشی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه در حوزه ولایت برگزار شد.

 این نشست که با حضور سروان فیض فرمانده بسیج دانش آموزی ولایت برگزار شد، در این جمع به نکاتی در خصوص فعالیت علمی پژوهشی حوزه اشاره و خواستار حمایت بیشتر مسوولان امر از مقوله علم و پژوهش در بسیج در جهت تربیت دانش آموزان نخبه و خلاق شد.

در ادامه یعقوبی با اشاره به پیگیری و شناسایی دانش آموزان نخبه در جهت رشد و شکوفایی، خواستار ایجاد مرکز رشد، خلاقیت و نوآوری شد.

او با توجه به برگزاری المپیادها و مسابقات علمی متعدد برای دانش آموزان، ضرورت وجود چنین مرکزی را پرورش افکار و خلاقیت ها دانسته و در خصوص روند کار این مرکز مطالبی را بیان کرد.

سپس سروان حمزه، ضمن تشکر از برگزاری چنین جلسه ای، تعهد نیروهای متخصص و بسیجی را امری مهم دانسته و با اشاره به ظرفیت پژوهش سرای آموزش و پرورش شهرستان، خواستار برنامه ریزی مناسب جهت جذب دانش آموزان پویا و خلاق در زمینه علمی پژوهشی شد.

او همچنین بر ارتباط موثر مدیر علمی حوزه بسیج با سپاه ناحیه، سپاه استان و سایر ارگان ها تاکید کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار