خبرهای داغ:

جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه با مدیر واحد بسیج دانش آموزی مومن آباد دیدار کرد

سرگرد حمیدی بافتی همراه با جمعی از کادر ناحیه و حوزه ولایت شهرستان با مدیر و فرمانده واحد بسیج دانش آموزی مدرسه 15 خرداد و شهید مجید مومن آبادی روستا مومن آباد دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۰۱۷۸۱
|
۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ سرگرد حمید بافتی جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با جمع دیگری از مسوولان با طالشی رستمی مدیر و فرمانده واحد بسیج دانش آموزی مدرسه 15 خرداد و شهید مجید مومن آبادی روستا مومن آباد دیدار و گفتگو کردند.

در ابن دیدار حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه تلاش معلمان و فرهنگیان را جهاد در راه خدا دانسته و شکل گیری انقلاب ها را به واسطه انسان های صالح برشمرد.

در ادامه سرگرد بافتی با اشاره به تلاش معلمان و مدیران در روستاها با توجه به شرایط متفاوت شهر و روستا، خواستار دعوت دانش آموزان به جرگه بسیج شده و تفکر و روحیه بسیجی و خدمت رسانی به مردم را جزء شاخص های بسیج مردمی دانست.

همچنین طالشی رستمی مدیر و فرمانده واحد بسیج، ضمن عرض خیر مقدم، گزارشی از فعالیت بسیج مدرسه را ارائه داد.

گفتنی است سروان حسن فیض فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ولایت شهرستان با تشکر از زحمات فرمانده واحد آموزشگاه، خواستار پیگیری جدی حلقات صالحین در آموزشگاه و برگزاری برنامه های مذهبی و فرهنگی در محیط آموزشگاه توسط دانش آموزان بسیجی شد.

در پایان حکم مسئولیت فرمانده واحد مقاومت به همراه هدیه معنوی (سنگ حرم امام حسین (ع) و تربیت مطهر ایشان) به مدیر مدرسه اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار