رئیس شورای فرهنگ عمومی هیرمند :

در فتنه ۸۸ ستون و خیمه انقلاب مورد هدف قرار گرفت

هیرمند/ حجت الاسلام راشکی گفت: در فتنه ۸۸ ستون و خیمه انقلاب یعنے ولایت فقیه مورد هدف قرار گرفت، اما مردم ولایتمدار و انقلابی از انقلاب اسلامی دفاع کردند، و هرگز اجازه نخواهندداد، که کسے به اصل اصیل انقلاب اسلامے لطمه‌ای وارد کند.
کد خبر: ۹۴۰۱۸۵۸
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۹

رئیس شورای فرهنگ عمومی هیرمند در آستانه سالروز حماسه ۹ دی در گفتگو با خبرنگار بسیج در هیرمند گفت: درفتنه ۸۸ ستون و خیمه انقلاب یعنی ولایت فقیه مورد هدف قرار گرفت، اما مردم ولایتمدار و انقلابی با حضور یکپارچه از این رکن رکین انقلاب اسلامی دفاع کردند، و هرگز اجازه نخواهندداد، که کسی به اصل اصیل انقلاب اسلامی لطمه‌ای وارد کند.

وی در ادامه افزود: مردم ولایت‌مدار و بابصیرت ایران اسلامی با حضور پرشور خود با خلق حماسه ۹ دی طومار بدخواهان انقلاب و اربابان آنها را در هم پیچیدند. 

حجت الاسلام محمد راشکی تصریح کرد: نهم دی به عنوان روز اقتدار و بصیرت ملت ایران جایگاه خاصی دارد، زیرا ملت ولایتمدار ثابت کرده است که به شعار از تو به یڪ اشاره از ما به سر دویدن، به وقت نیاز عمل خواهند کرد.

این مسئول در پایان اظهار داشت: همه مردم و مسئولین و دلسوزان به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به تکلیف خود در قبال حماسه ۹ دی یکه همان گرامیداشت این حماسه است، عمل نمایند و این قضیه را به دید یک تکلیف نگاه کنند و عوامل فتنه به دلیل بهانه سازی برای دشمن و فراهم نمودن زمینه آشوب، به ایجاد امید برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی هیچ‌گاه در بین مردم جایگایی ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار