بیش از ۴۰۰بسته یلدایی با همت کارمندان بسبجی به دست نیازمندان رسید

با همت سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ۴۰۰ بسته ویژه یلدا بین نیازمندان و دانش آموزان در سیستان و بلوچستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۰۱۵۸۱
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹

سرهنگ پاسدار حسن نکویی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: با هدف کاهش آلام نیازمندان بسیج حامی آنها بوده و در تمام شرایط سخت و دشوار از آنها حمایت می کند.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی که مردم به ویژه نیازمندان با آن درگیر هستند بسیج چون گذشته با قوت بیشتری به دنبال خدمت بی منت به مردم که ولی نعمتان انقلاب هستند می باشد.

مدیر سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد:در راستای تداوم رزمایش کمک مومنانه به منظور مواسات و همدلی با قشر نیازمند استان تعداد ۴۰۰بسته های معیشتی در قالب بسته های یلدایی را به دست نیازمندان رساند.

این مسئول تصریح کرد: این بسته ها شامل میوه، شیرینی، آجیل، تنقلات، مرغ ، گوشت قرمز، کلوچه و... بوده است که با همت پایگاه های مقاومت بسیج ادارات تهیه و توزیع شده است.

وی بیان کرد: با همت. بسیج کارمندان استان و همکاری کمیته امداد امام خمینی به مناسبت شب یلدا، برای فرزندان ایتام تحت حمایت شهرستان زهک کفش، دستکش، مقنعه، لوازم التحریر و مواد ضد عفونی تهیه و توزیع شده است.

نکویی توزیع ۳۴۶ بسته آجیل ویژه شب یلدا به ارزش ۳۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بین خانواده های ایتام جزینک را از دیگر خدمات ارائه شده سازمان به این مناسبت برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار