تداوم فرهنگ ایثار و شهادت‌ ضامن ماندگاری انقلاب در برابر هجمه دشمنان است

چابهار/ سرهنگ آذریان گفت: شهدا افتخار بزرگ نظام اسلامی هستند و ما وظیفه داریم با پیروی از آرمان ها و اهداف مقدس آنان، ادامه دهنده واقعی راه این عزیزان از دست رفته باشیم.
کد خبر: ۹۴۰۱۸۶۴
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از چابهار، معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان چابهار در جمع خانواده شهید فدویان مقدم گفت: هفته بصیرت فرصت خوبی است تا از خانواده های شهدای عزیز بسیجی تجلیل و قدردانی کنیم چرا که شهدا و خانواده هایشان حق زیادی بر گردن ما دارند.

وی با اشاره به اهمیت دهه بصیرت تصریح کرد:نهم دی روز بصیرت، ولایتمداری، حماسه عاشورایی و روز بصیرت، اتحاد ملی و عبور از فتنه ها  است.


سرهنگ پاسدار حمید آذریان؛  بدون تردید زنده نگه داشتن و بزرگداشت زیبنده این ایام، وظیفه‌ای مهم و همگانی است و یادآوری و عبرت آموزی از حوادث دی ماه در استمرار حرکت بالنده و حفظ نظام اسلامی بسیار ضروری است، تصریح کرد: اگر امروز امنیتی در کشورمان داریم، مرهون شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران هستیم.


معاون هماهنگ کننده سپاه چابهار افزود: تداوم فرهنگ ایثار و شهادت‌ و ترسیم مسیر حرکت نسل ها در امتداد یکدیگر، مهارت و هنری است که خانواده‌ شهدا، با تأسی از اهل بیت، با درایت و استقامت، میدان‌دار آن هستند.

با بیان اینکه شهدا از جان خود برای انقلاب و مردم گذشتند اذعان کرد: یادآوری این رشادت و از خود گذشتگی ها به نسل جوان باید در همه زمان ها در اولویت باشد چراکه آرامش و امنیت امروز کشورمان مرهون آن رشادت ها است.

وی ادامه داد: بی شک ایثارگری‌های شهدا موجب پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی و حفظ نظام جمهوری اسلامی شد، لذا همه ما مدیون خانواده‌های شهدا هستیم.

آذریان گفت: شهدا افتخار بزرگ نظام اسلامی هستند و ما وظیفه داریم با پیروی از آرمان ها و اهداف مقدس آنان، ادامه دهنده واقعی راه این عزیزان از دست رفته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تنها راه نجات را حركت حول محور تفكر بسیجی است که اگر این اتفاق بیفتد و آحاد جامعه و مسئولان بتوانند این عنصر گران‌قیمت را در وجود خودشان نهادینه کنند، قطعاً پیروزی‌های مکرری حاصل خواهد شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته بصیرت؛ معاون هماهنگ کننده سپاه چابهار به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و جمعی از پاسداران از خانواده شهید فدویان مقدم دیدار و تجلیل کردند.

ارسال نظرات