برنامه های دهه بصیرت در شهرستان سرخه برگزار خواهد شد

در جهت بزرگداشت 9 تا 19 دی ماه به عنوان دهه بصیرت ویژه برنامه هایی به همت پایگاه نرجس خاتون روستا اروانه در سرخه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۱۹۱۴
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ با نزدیک شدن به دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی اجرای برخی برنامه در دستور کار پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی شهرستان سرخه قرار گرفت.

صنم طاهری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران نرجس خاتون (س) روستا اروانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت از تاریخ ۹ دی تا ۱۹ دی ماه با معرفی یوم الله تاریخ‌ساز ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، ۱۳ دی سالروز شهادت سردار پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی روز ۱۸ دی حمله به پایگاه امریکا در عین الاسد و سیلی بر هیمنه پوشالی آن و ۱۹ دی روز قیام خونین مردم قم نامگذاری شده است.

او در خصوص برنامه های پیشنهادی در دستور کار این پایگاه مقاومت در طول دهه بیان داشت: فضاسازی روستا با استفاده از بنر و پرچم، تهیه پیکسل سردارسلیمانی و اهدا به کودکان، ختم جمعی قرآن و صلوات به نیت سردار، بیان زندگی نامه سردار در قالب حلقات صالحین، ساخت کلیپ توسط نوجوانان در مورد سردار، تهیه و توزیع کمک های معیشتی به نیازمندان در سالروز سردار و برپایی نشست روشنگری در امامزاده یحیی (ع) سمنان از جمله برنامه هاست.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران نرجس خاتون (س) بیان داشت: بزرگداشت این ایام نشان دهنده ضعف و ناکارآمدی و استیصال دشمنان و فتنه گران است و تلاش خود در جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه ها به همت و مشارکت بسیجیان به انجام خواهیم رساند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار