رزمایش «پیامبر اعظم ۱۷» بسیجیان سپاه ناحیه حضرت روح برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، رزمایش «پیامبر اعظم ۱۷» بسیجیان سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر در سایت اسکان اضطراری باقرشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۲۰۵۲
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر  در حاشیه این رزمایش گفت:  این رزمایش همگام با سایر رده‌های سپاه در برای ایجاد امنیت و مقابله با هرگونه تهدید و تعرض دشمن شکل گرفته است، افزود: تمرین‌های گردان‌های بسیج بر اساس نوع تهدیداتی که در حوزه سرزمینی هر رده رزمی متصور است، انجام می‌شود.

سرهنگ خداداد کاشفی بیان کرد: با توجه به‌ وسعت سرزمینی سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) و مناطق حساس موجود در منطقه گردان‌های بیت‌المقدس،امام حسین،امام علی به منظور ایمنی و مقابله با هر تهدیدی براساس سناریوی از پیش تعیین شده مناطق حساس پالایشگاه نفت تهران،فرودگاه امام خمینی و یکی از زندان های منطقه وارد عمل شدند

ایشان در ادامه افزود : هر ناامنی و تهدیدی که از نوع تهدید دفاعی یا امنیتی است، بسیجیان این گردان‌ها آموزش دیده ، در این رزمایش تمرین عملی آن را انجام دادند.

سرهنگ خداداد کاشفی ادامه داد: مأموریت اصلی گردان‌های فراخوانده شده در این رزمایش امداد و نجات در حوادث و بلایایی بود که اتفاق می‌افتند  و با آموزش های لازم گذشته در این زمینه فعالیت می‌کنند.

 

 

 

ارسال نظرات