معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

اشتغال و اقتصاد مهمترین محور کار فرمانداران باشد/باید اخلاق مدیران جامعه اسلامی الگو باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان گناباد، اشتغال و اقتصاد را مهمترین محور کار فرمانداران برشمرد و تاکید کرد: باید اخلاق مدیران جامعه اسلامی الگو باشد.
کد خبر: ۹۴۰۲۲۹۶
|
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید هادی طباطبایی آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان گناباد  در محل سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد، گفت: خوشحالیم در شرایطی قرار داریم که در رأس این نظام ولی‌فقیه عادل قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری؛ عدالت‌خواهی، مردم‌داری، خدمت بی‌منت، سلامت نفس، پاک دستی و باور به درون را مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب فرمانداران برشمرد و افزود: هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری پذیرفته نیست و همه باید برای حل مشکلات و پیشرفت کشور، دست‌به‌دست هم دهیم.

طباطبایی، باور «ما می‌توانیم» را از دیگر شاخصه‌های مهم انتخاب اصلی  مدیران دانست و ادامه داد: فرمانداران بر اساس این شاخصه‌ها انتخاب‌شده‌اند و دولت آیت‌الله رئیسی افتخار فرصتی برای خدمت بی‌منت به مردم شریف ایران اسلامی دارد.

وی با تأکید بر این‌که برای ساختن جامعه، نیاز به خودساختگی درونی داریم، یادآور شد: اگر خودساخته نباشیم، نمی‌توانیم جامعه را بسازیم و ازاین‌رو باید با خودساختگی درونی و حاکم شدن مصداق‌های اخلاقی در خود، به سمت ایجاد جامعه، نظام، دولت و درنهایت تمدن اسلامی حرکت کنیم.

وی با اشاره به آیات و روایات، از جهاد با نفس به‌عنوان بزرگ‌ترین جهاد یادکرد و ادامه داد: باید اخلاق مدیران جامعه اسلامی الگو باشد.

گفتنی است: در پایان این مراسم از زحمات ۳۷ ماهه حامد قربانی در مسئولیت فرمانداری گناباد، قدردانی و با اعطای حکم استاندار خراسان رضوی، رضا نصیری به‌عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

ازجمله سوابق کاری فرماندار جدید گناباد، معاونت فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد و معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها