دیدار پرسنل ثبت احوال هيرمند با امام جمعه شهرستان

هیرمند/ امام جمعه شهرستان هيرمند در دیدار پرسنل ثبت احوال این شهرستان گفت: نقش مهم ثبت احوال در بروز رسانی و ثبت و ضبط دقیق وقایع حیاتی و تنظیم اسناد سجلی بر هيچ کس پوشیده نیست.
کد خبر: ۹۴۰۲۳۵۸
|
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، امام جمعه شهرستان هيرمند در دیدار پرسنل ثبت احوال این شهرستان گفت: نقش مهم ثبت احوال در بروز رسانی و ثبت و ضبط دقیق وقایع حیاتی و تنظیم اسناد سجلی بر هيچ کس پوشیده نیست.

 کارکنان اداره ثبت احوال شهرستان هيرمند به مناسبت هفته ثبت احوال با حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت‌‌وگو نمودند.

 سرحدی مدیریت ثبت احوال شهرستان هيرمند در ابتدای این دیدار گزارشی از روال کار و خدمات قابل ارائه در ثبت احوال ارائه کرد، وی در ادامه ضمن گلایه از شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح شهرستان، خواستار همکاری بیشتر این ادارات جهت ثبت دقیق وقایع حیاتی شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی با تبریک هفته ثبت احوال و تقدیر از خدمات مداوم و خستگی ناپذیر پرسنل توانمند و پرتلاش اداره ثبت احوال شهرستان هيرمند، خاطرنشان ساخت: نقش مهم ثبت احوال در بروز رسانی و ثبت و ضبط دقیق وقایع حیاتی و تنظیم اسناد سجلی بر هيچ کس پوشیده نیست، آمار وقایع حیاتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این مورد رسالت سنگینی بر عهده ثبت احوال قرار گرفته است.

ارسال نظرات