در آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید بجستان مطرح شد:

دوران ارباب‌رعیتی تمام شد/انتصاب فرماندار بومی خواسته مردم بود/به‌جای یقه‌گیری باید به هم کمک کنیم

استاندار خراسان رضوی طی حکمی «حسن حیدری» را به‌عنوان اولین فرماندار بومی شهرستان بجستان که خواسته مردم بود معرفی کرد.
کد خبر: ۹۴۰۲۳۸۵
|
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در بجستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد: با انقلاب اسلامی ایران، دوران ارباب‌رعیتی تمام شد و رویه همه مدیران باید احترام به مردم باشد.

دوران بهانه‌جویی تمام شد

سید هادی طباطبایی ادامه داد: دیگر دوران بهانه‌جویی تمام شد و باید همه تلاش کنند از پتانسیل‌های مردمی استفاده شود.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: دولت اگر وضعیت خوبی ندارد مردم پای‌کار خواهند بود و با شاخص توانمندی، انقلابی، دست‌پاکی، وقت‌ناشناسی در کار و کار جهادی فرمانداران جدید را انتخاب کردیم.

انتصاب فرماندار بومی خواسته مردم بود

امام‌جمعه شهر بجستان نیز ابراز کرد: انتصاب فرماندار بومی خواسته مردم این شهرستان بود که امروز محقق شد و باقدرت باید کمک کرد تا کارها برای رفع مشکلات مردم پیش رود.

حجت‌الاسلام دهقانی افزود: اشتغال از مشکلات پیشروی جوانان در این شهرستان است که باید در اولویت کاری فرماندار قرار گیرد و برای رفع آن برنامه داشته باشند.

 به‌جای یقه‌گیری باید به هم کمک کنیم

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم متذکر شد: درگیر جنگ اقتصادی هستیم و نقشه جنگ از وزارت دفاع آمریکا به وزارت اقتصادی آمده است.

محمد صفایی ادامه داد: بسیاری از مردم هنوز درک نکردند که در جنگ اقتصادی هستیم و امروز به‌جای یقه‌گیری باید به هم کمک کنیم.

وی گفت: اولین بار در بجستان فرماندار بومی باسابقه کار در بجستان و با شناخت کامل از روستاها منصوب شد و فصل جدیدی از تلاش و شکوفایی در بجستان آغاز شد.

یک مدیر اسلامی از حدود اسلامی عبور نمی‌کند

فرماندار جدید شهرستان بجستان طی سخنانی گفت: یک مدیر اسلامی از حدود اسلامی  عبور نمی‌کند، مدیر انقلابی همواره مراقب است تا دچار آفت‌زدگی نشود، مدیر اگر آفت‌زده شود باخته است.

حسن حیدری افزود: حواسمان به سرنوشت مردم باشد، اصل مدیر انقلابی ایجاد وحدت بین نیروهاست، نکند تفرقه ایجاد کنیم، دشمن برای از بین بردن وحدت برنامه دارد یک مدیر انقلابی باید اول خودش و بعد جامعه را بصیرت بخشی کند و باید عمار گونه درصحنه باشد.

گفتنی است: در این آیین از خدمات 5 ساله ابراهیمی فرماندار سابق تجلیل و طی حکمی «حسن حیدری» را به‌عنوان اولین فرماندار بومی شهرستان بجستان که خواسته مردم بود معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها