خبرهای داغ:

نشست سبک فاطمی با محوریت سبک زندگی در پایگاه حضرت رقیه (س) سرخه برگزار شد

به مناسبت دهه بصیرت نشست سبک فاطمی با محوریت سبک زندگی و شیوه زندگی حضرت فاطمه (س) در پایگاه حضرت رقیه (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۲۷۰۳
|
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه بصیرت نشست سبک فاطمی با محوریت سبک زندگی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه در حلقه های میانسالان و پیشکسوتان پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی در جمع بسیجیان با اشاره به سبک زندگی حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: از ویژگی های مهم حضرت فاطمه (س) این بود که آن بزرگوار بهترین یار و یاور شوهرش علی (ع) در اجرای فرامین الهی بود. پیامبر (ص) از علی (ع) سوال کرد: همسرت را چگونه يافتى؟ و علی (ع) پاسخ گفت: نِعْمَ الْعَوْنُ على‏ طاعَةِ اللَّهِ (بهترين يار و ياور براى اطاعت و بندگى خدا.)

او افزود: همسرداری حضرت فاطمه (س) نیز بهترین الگو برای زنان مسلمان است. شیوه رفتار با همسر برای یک زن آن قدر مهم است که حضرت علی (ع) می فرماید: جهاد زن، خوب شوهرداری کردن است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: سیره رفتار فاطمه (س) با فرزندان خود نیز سرمشقی مناسب برای تربیت صحیح فرزندان است. ایشان به فرزندان احترام می گذاشتند و آنها را با احترام خطاب می کردند و همیشه سعی در آموزش و تربیت دینی و اخلاقی آنها داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار