کمک ها مومنانه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه ادامه دارد

در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه 6 بسته معیشتی، 40 بسته شیرمال و چند جفت کفش در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه انجام شد.
کد خبر: ۹۴۰۲۳۸۴
|
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه 6 بسته معیشتی، 40 بسته شیرمال و چند جفت کفش به خانواده های نیازمند در محله اسلامی کریم هل بیت (ع) اهدا شد.

محمدحسن جلال یکی از اعضای موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رزمایش کمک های همدلانه با فرمان رهبرمعظم انقلاب با هدف کمک به اقشار آسیب پذیردر پی شیوع  ویروس کرونا در دستور کار قرارگرفت.

او افزود: این حرکت خیرخواهانه یک فرصت تربیتی و اجتماعی است تا بتوانیم بخشی از آلام و خسارات خانواده های نیازمند و آسیب پذیر در پدیده کرونا و همچنین دانش آموزان بی بضاعت را برطرف کنیم.

عضو موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) بیان داشت: به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت، خیرین و بانیان در طی دوره های مختلف کمک های مالی و معیشتی بسیاری جمع آوری و به خانواده های نیازمند در محله اسلامی اهدا شده است.

جلال در ادامه اضافه کرد: در این دوره نیز بانیان به نیت اموات خود کمک هایی را در قالب 6 بسته معیشتی، 40 بسته شیرمال و چند جفت کفش در اختیار ما قرار داده و بین نیازمندان توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار