خبرهای داغ:

30 بسته یلدایی در روستا لاسجرد توزیع شد

به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت آمنه (س) روستا لاسجرد 30 بسته معیشتی به ارزش 75 میلیون ریال بین خانواده های نیازمند در روستا توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۰۲۱۴۰
|
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در قالب خدمتی جهادی، یلدای فاطمی در جهت بزرگداشت یاد و خاطره مادران شهدا و مادران اسمانی به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه با همکاری خیرین و بانیان برگزار شد.

راضیه شهادت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در طولانی ترین شب سال بسته های معیشتی به همت این پایگاه مقاومت به یاد سردار دلها شهید قاسم سلیمانی با مدد خیرین و بانیان؛ تهیه، بسته بندی و بین خانواده های کم برخوردار توزیع شد.

او افزود: در این راستا، جهادگران لاسجردی همچون سایر عرصه ها پای به میدان عمل گذاشته و با جذب کمک های مردمی توانستند دست به کار بزرگی زده و اقدام به تهیه و توزیع بسته های یلدایی کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) بیان داشت: 30 بسته یلدایی همراه با پک های لوازم بهداشتی هر بسته به ارزش 2 میلیون و 500 هزار ریال  و در مجموع به ارزش 75 میلیون ریال تهیه و در بین خانواده های نیازمند در روستا توزیع شد.

شهادت در ادامه اضافه کرد: قرائت حدیث شریف کسا و صلوات خاصه حضرت زهرا (س) مزین بخش این محفل بود.

او در خاتمه گفت: پایگاه مقاومت آمنه (س) با اجرای طرح «یلدای فاطمی» برای نیازمندان توانست شبی سرشار از شادی را بین خانواده‌های نیازمند رقم زده تا این خانواده‌ها نیز از این شب بی‌بهره نمانند.

همچنین فرمانده این پایگاه مقاومت با مادر شهید والامقام شهید علی محمد شمسی دیدار و بسته یلدایی را به او اهدا کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار