رزمندگان اسطوره های صبر و استقامت هستند

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی، به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت‌ شده است.
کد خبر: ۹۴۰۱۹۴۵
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ سرهنگ ادب و مسئولان کانون وابستگان سپاه استان سمنان با خانواده شهیدان شیرعلی و علی اصغر غلام و  برادر پاسدار حسن فیاض دیدار و گفتگو کردند.

همچنین سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با قدیر شرفیه، مصطفی شرفیه و عربعلی ناظریه از روستا اسدآباد، حسن نیاکان، محمد تقی ابراهیم مقدم و غلامعلی قربانیان از روستا لاسجرد در سرخه از رزمندگان و دلاورمردان عرصه جنگ و جهاد در دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ مهدی ادهم در این جمع با اشاره به جانفشانی ها و شجاعت های رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: اگر زحمات و تلاش ها و مجاهدت های رزمندگان اسلام نبود این انقلاب و این دستاورد عظیم ماندگار نمی شد.

او افزود: ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌ها رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی، به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت‌ شده و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: امروز امنیت ،آرامش و آسایشی که در جامعه وجود دارد، مدیون رشادت‌ها، فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافرازی است که با اهدای جان و هستی خود از کیان این سرزمین دفاع کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار