خبرهای داغ:

گشت محله محور در روستاهای سرخه برگزار شد

گشت محله محور با هدف ارتقاء آرامش و آسایش محله و مردمی کردن امنیت به همت پایگاه بسیج در روستا اسدآباد و لاسجرد در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۱۹۳۹
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزارس بسیج از سرخه؛ جلسه اعضای شورای پایگاه محمد رسول الله (ص) روستا لاسجرد در سرخه با حضور علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه در جهت برنامه ریزی و سازمان دهی برنامه های اجرایی پایگاه و ارائه برنامه های پیشنهادی در دهه بصیرت برگزار شد.

در این جلسه در خصوص برنامه های اجرایی، نحوه اجرای برنامه ها گفتگو و تبادل نظر کردند.

همچنین گشت محله محور رضویون به همت بسیجیان این پایگاه در جهت برقراری آرامش و امنیت در محله ها و خیابان های روستا با حضور گسترده بسیجیان برگزار شد.

گفتنی است گشت محله محور رضویون پایگاه مقاومت بسیح امام موسی بن جعفر (ع) روستا اسدآباد نیز با حضور پرشور بسیجیان انجام گرفت.

محمدعلی شرفیه فرمانده پایگاه مقاومت بسیح امام موسی بن جعفر (ع) در حاشیه این گشت محله محور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از اولویت‌های بسیج خدمت رسانی است و عملکرد بسیج در حوزه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی و محرومیت زدایی است و گشت محله محور از منظر خدمت امنیتی به مردم طراحی شده است.

او افزود: اهداف گشت محله محور ارتقاء آرامش و آسایش محله، مردمی کردن امنیت، ارتقا امنیت روانی و احساس امنیت در مردم و حفظ انسجام اعضاء پایگاه بسیجو افزایش ارتباط فکری و عاطفی پایگاه بسیج با مردم است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار