خبرهای داغ:

از برگزاری برنامه های ورزشی تا آموزشی در پایگاه بسیج لاسجرد

به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه برنامه های متنوع ورزشی، فرهنگی و آموزشی ویژه بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۲۱۵۲
|
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ حلقه صالحین و جلسه قرآنی پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) شهرستان سرخه با حضور برادران بسیجی تشکیل شد.

همچنین مراسم ایام فاطمیه شهادت حضرت زهرا (س) با حضورخواهران بسیجی پایگاه مقاومت صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه با موضوع سبک زندگی حضرت زهرا (س) به همت مسئول قرآنی روستا همراه با قرائت حدیث شریف کساء و زیارت حضرت فاطمه (س) در مسجدصاحب الزمان (عج) برگزار شد.

گفتنی است در جهت افزایش سطح توانمندی فکر بسیجیان و افزایش توانایی کودکان و نوجوانان بسیجی دوره آموزشی اوریگامی در حلقه شهید حسین ارادتی پایگاه مقاومت آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه در کتابخانه شهید شهروی برگزار و بسیجیان از این کلاس به خوبی استقبال کردند.

 تدریس هفتگی دروس ابتدایی در راستای تقویت پایه تحصیلی دانش آموزان و رفع اشکالات درسی دانش آموزان محروم از آموزش با حضور ولی از بسیجیان جهادگر این پایگاه مقاومت انجام شد.

همچنین برگزاری ویژه برنامه زنگ‌ ورزش هفتگی در این حلقه با هدف ایجاد فضای مفرح و سالم برای کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه ها به همت پایگاه آمنه (س) بوده است. در این برنامه ورزش هایی چون تنیس روی میز و فوتبال دستی انجام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار