رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا «س»، شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۲۸۰۸
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، رضا نقدی اظهار کرد: پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان تدفین و فضای دانشگاه به وجود مقدس و مطهر این شهیدان عطرآگین می‌شود.
ایشان با عرض تسلیت ایام فاطمیه و شهادت جانسوز ام ابيها حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) دختر نبوت ، همسر ولایت و مادر امامت ؛ گفت : دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اهتمام ارزنده خود در تدارک برگزاری مراسمی باشکوه جهت استقبال و خاکسپاری شهید گمنام هستند تا همچون سایر دانشگاهها دین خود را به شهدای والامقام دفاع مقدس ادا کنند.
وی بیان کرد: تدفین شهدا، یک توفیق الهی است که نصیب و روزی دانشجویان، کارکنان و استادان این مجموعه دانشگاهی شده است.
نقدی افزود: بی گمان تجلیل از شهدا کمترین کار در مقابل از خود گذشتگی و افتخارآفرینی این انسان‌های بزرگ است؛ امیدواریم با استقبال و تکریم از این پیکرهای مطهر در دانشگاه که همانا تکریم فرهنگ ایثار، جوانمردی و صیانت از ارزش های والای اسلامی است؛ تأثیر مثبتی در فضای دانشگاه گذارده شود.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان تأکید کرد: برنامه ‌ریزی لازم برای استقبال شایسته از این لاله‌های گمنام انجام شده و این شهید در محوطه این مجموعه دانشگاهی تدفین می‌شود.

شایان ذکر است مراسم استقبال از این شهید والامقام یکشنبه ۱۲ دی ساعت ۱۵:۳۰ در کوشک امام رضا ع، وداع چهارشنبه ۱۵ دی در امامزاده یحیی بن موسی بن جعفر و در جوار شهدای والامقام سمنان و پنج شنبه ۱۶ دی ماه مراسم تشییع و تدفین این شهید گمنام ساعت ۹ صبح از میدان سعدی معراج شهدا برگزار خواهد شد.


این شهید والامقام در سن ۱۹ سالگی در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها