خبرهای داغ:

دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان میزبان پیکر مطهر شهید گمنام

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان میزبان پیکر مطهر شهید گمنام شد.
کد خبر: ۹۴۰۵۹۴۳
|
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان میزبان پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس شد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی، شهرستانی و اقشار مختلف مردم شهید پرور استان و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان تشییع شد.
رضا نقدی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در حاشیه تشیع پیکر مطهر شهید گمنام در دانشگاه گفت: شهدا از عزت و استقلال کشور دفاع کردند و هم اکنون قبور آنها از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.
وی با اشاره به این مطلب که شهدا آمدند تا دل‌ها بار دیگر خدایی شود، افزود: شهدا با ورودشان به استان به معنای واقعی به دل‌ها حرارت و نور بخشیدند.
نقدی با بیان اینکه ملت ایران هیچ وقت شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را فراموش نخواهد کرد گفت: درست است که حاج قاسم سلیمانی در بین ما حضور فیزیکی ندارد اما همچنان راهش و جریان مقاومت ادامه دارد.
رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان اخلاص سردار سلیمانی را از جمله ویژگی های این شهید گرانقدر دانست و گفت:هرکس با اخلاص و برای رضای خدا کار کند و به مردم خدمت کند ،نامش ماندگار خواهد شد.
در پایان با مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و چشمان اشکبار مردم، پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در محوطه دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان آرام گرفت.
شایان ذکر است این شهید والامقام در سن ۱۹ سالگی در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها