امام جمعه ایلام:

خبرنگاران برای عملیاتی شدن رهنمودهای رهبری تولید محتوا کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نقش آفرینی خبرنگاران را در مسایل مختلف و چالشی ستودنی دانست و خواستار تولید محتواتوسط اصحاب رسانه برای عملیاتی کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مسائل گوناگون شد.
کد خبر: ۹۴۰۲۸۸۸
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی‌تبار،در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه استان از نقش‌آفرینی تمامی صاحبان قلم و اصحاب رسانه استان ایلام در موضوعات و چالش‌های اساسی استان قدردانی کرد.

وی افزود: فعالان رسانه‌ای استان ایلام از اطلاع رسانی و هشدارها و تبیین کمک‌های مومنانه در ایام کرونا تا نقش فوق‌العاده‌ای که در کنگره سرداران و سه هزار شهید استان ایلام ایفا کرده و عطر شهدا و فضای شهادت را در استان ترویج کردند، همواره پای کار این مردم و نظام بوده اند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: سخنان مقام معظم رهبری در کنگره سه هزار شهید از اسناد افتخار برای استان ایلام است که لبریز از پایمردی ها و رشادت‌های مردم و ذکر کمبودهای موجود و ارائه تقاضا و راهکار برای آنها بود که به خوبی توسط اصحاب رسانه استان از هر نگرش و جریانی بازتاب داده شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: می‌طلبد با تولید محتوای فاخر بیشتر و مطالبه گری عالمانه خواسته‌های رهبر معظم انقلاب در سطح استان و کشوری عملیاتی شود.

امام جمعه ایلام همچنین به سختی کار خبرنگاران و بی‌مهری هایی که در حقشان می‌شود، اشاره و اضافه کرد: ورودهای به موقع و خوب رسانه‌های ایلام در انتخاب مسوولان و اعمال نظارت بر عملکرد آنها همواره راهگشا بوده و هشدارهای همیشگی آنها برای رعایت حریم مسوول بودن در جمهوری اسلامی کار خوبی است و باید حمایت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار با ذکر مثال‌هایی از موانع سرمایه گذاری در استان، خواستار پررنگ‌تر شدن نقش تبیینی خبرنگاران درراستای پیشرفت و توسعه استان، ایجاد اشتغال پایدار و رفع موانع عرفی و اجتماعی سرمایه گذاری شد.

وی گفت: خبرنگاران استان در کنار تمام وظایفی که دارند، رساندن داد مظلومی که صدایی برای شنیده شدن ندارد را هیچگاه از دستور کار خود خارج نکنند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات