خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

هر یک از ورزشکاران باید یک سردار سلیمانی باشند

ملایر-جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: شهرستان ملایر صاحب نام‌آوران و قهرمانان بزرگ ورزشی در رشته‌های مختلف است که هر کدام از آنها در میادین ورزشی، باید یک سردار سلیمانی باشند.
کد خبر: ۹۴۰۲۹۶۴
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی‌اصغر فارسی در شورای ورزش بسیج شهرستان ملایر اظهار داشت: سپاه و بسیج از تمامی برنامه‌های ورزشی این شهرستان حمایت می‌کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، خطاب به ورزشکاران تاکید کرد: ورزشکاران باید با پیروی از مکتب حاج قاسم، در میادین ورزشی از آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بسیجی ورزشکار در این شهرستان داریم که در رشته‌های ورزشی صاحب نام و جایگاه ملی، جهانی و آسیایی هستند.

وی گفت: این شهرستان صاحب نام‌آوران و قهرمانان بزرگ ورزشی در رشته‌های مختلف است که هر کدام از آنها در میادین ورزشی، باید یک سردار سلیمانی باشند.

فارسی ادامه داد: در مجموعه فرهنگی و ورزشی سپاه ناحیه ملایر ۲۵ مربی ورزشی و بیش از ۷۰۰ ورزشکار در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز گفت: ظرفیت‌های ورزشی شهرستان ملایر در سطح ملی و فراملی است و باید این ظرفیت به دوران پویایی و شکوفایی خود برسد.

محرم روزبه با بیان اینکه ملایر در رشته‌های ورزشی همچون کشتی، فوتبال، فوتسال، هندبال، کبدی و ووشو صاحب نام و جایگاه است، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان آمادگی لازم برای حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران و رشد و پویایی ورزش این شهرستان را دارد.

وی برگزاری نشست‌های شورای ورزش بسیج در شهرستان‌های استان را در راستای اتخاذ سیاست‌گذاری و هدف‌گذاری‌های لازم برای شناسایی و احصا مسایل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان در سطح استان دانست و تاکید کرد: باید هم‌افزایی لازم در شهرستان‌ها برای شناسایی و رفع مشکلات ورزش وجود داشته باشد.

* ظرفیت ورزش شهرستان ملایر کشوری و بین‌المللی است

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز پرداختن به امر ورزش و مشکلات این حوزه را حائز اهمیت ویژه‌ای دانست و اظهار داشت: متولیان ورزش استان در قالب شورای ورزش بسیج برای شناسایی و رفع موانع و مشکلات ورزش دور هم جمع می‌شوند که مقرر شد این شورا در شهرستان‌ها نیز تشکیل شود.

علیرضا کرمی گفت: تلاش ما بر این است با تشکیل شورای ورزش بسیج شهرستان‌ها، مسایل و مشکلات را احصا کنیم و با انعکاس آن در سطح کلان کشوری، در سیاست‌گذاری‌های در سطح استان مطرح شود.

وی بسیج را بازوی ورزش و جوانان دانست و افزود: ظرفیت ورزش شهرستان ملایر کشوری و بین‌المللی است و ظرفیت‌های المپیکی همچون برادران مصطفی‌جوکار را دارد که باید همواره در سطح کشوری انعکاس داده شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خواستار هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر برای توسعه ورزش شهرستان ملایر و شناسایی و جمع‌بندی مشکلات و نیازمندی‌ها شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز خواستار حمایت، مساعدت و همکاری بیشتر نهادهای متولی در اجرایی کردن هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و آموزشی این شهرستان در راستای پویاتر شدن و شکوفایی ورزش این شهرستان در کسب کرسی‌های موفقیت در میادین ملی و بین المللی و جهانی شد.

حمیدرضا سپهری وجود ۳۱ باب اماکن ورزشی دولتی و ۵۷ باب اماکن ورزشی خصوصی، ایجاد هفت ایستگاه ورزش صبحگاهی، برگزاری یکصد مسابقه ورزش‌های همگانی و راه‌اندازی ۴۰ خانه ورزش روستایی را از جمله ظرفیت‌های ورزشی ملایر عنوان کرد و ادامه داد: سرانه ورزشی این شهرستان ۵۰ سانتی‌متر مربع است.

وی همچنین میزبانی ۶ مسابقه کشوری، اعزام پنج ورزشکار به مسابقات کشوری و چهار مورد به مسابقات آسیایی و جهانی، کسب پنج مدال جهانی و آسیایی و ۸۰ مدال کشوری، دعوت از ۲۵ ورزشکار ملایری به اردوی تیم ملی و عضویت سه نفر از ورزشکاران در تیم‌های ملی را از دیگر افتخارات ورزش ملایر طی سال‌جاری برشمرد.

گفتنی است؛ در این نشست مسائل، مشکلات و چالش‌های موجود در ورزش شهرستان ملایر توسط روسای هیات‌های ورزشی، مربیان، قهرمانان و ورزشکاران مطرح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات