خبرهای داغ:

ولایتمداری از ویژگی های برجسته حاج قاسم است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: حاج قاسم سلیمانی هم سیاستمدار بودند و هم مرد میدان؛ در واقع سیاستمدار عرصه میدان بودند.
کد خبر: ۹۴۰۲۹۹۱
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

 حجت الاسلام والمسلمین عسگر امامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با تبیین ابعاد شخصیتی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: یکی از مهم ترین شاخصه های حاج قاسم سلیمانی ولایتمداری ایشان است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی به آیات الهی ایمان و باور داشت و به آن عمل می کردند، افزود: ارتباط با خدا و ولایتمداری از ویژگی های برجسته حاج قاسم بود.

وی با بیان اینکه باید ایشان را الگوی خویش قرار دهیم، گفت: تمام سیاستمداران نیز باید سیاست ورزی حاج قاسم سلیمانی را الگوی خویش قرار داده و همه باید در تمام ابعاد زندگی خویش مانند حاج قاسم سلیمانی برخورد کنیم.

امامی با اشاره به اینکه اسلام و انقلاب از دغدغه های حاج قاسم سلیمانی بود، تصریح کرد: در تفکر حاج قاسم سلیمانی،”سیاست ما عین دیانت ماست” را می توان مشاهده کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب شجاع، مدیر و مدبر بودن را از دیگر ویژگی های برجسته شهید سلیمانی برشمرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی هم سیاستمدار بودند و هم مرد میدان و در واقع سیاستمدار عرصه میدان بودند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار