نشست بصیرتی فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی سرخه برگزار شد

به مناسبت دهه بصیرت و یوم الله 9 دی؛ نشست بصیرتی فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی با فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در بستر شاد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۱۳۳
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت حماسه یوم الله 9 دی، نشست بصیرتی فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی با حضور سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در فضای مجازی و بستر شبکه شاد برگزار شد.

در این نشست سرهنگ ادهم، ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، به تشریح وقایع و حوادث سال 88 اشاره و اظهار کرد: هدف دشمنان با فتنه انگیزی زیاد به زانو در آوردن ملت ایران بود که مردم با تحمل 8 ماه فتنه در کشور، توهین به مقدسات و پرچم عزای امام حسین (ع) را نتوانستند تحمل کنند، چرا که امام راحل (ره) فرمودند: این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و بالاخره در روز 9 دی با خروش ملت این حماسه عظیم رخ داد.

او افزود: مردم عزیز باید بدانند امروز هم همچنان فتنه ادامه دارد و آن فضای مجازی است. امروز دشمنان اسلام با هزینه های گزاف باور و اعتقادات ملت ایران را نشانه رفته اند تا بتوانند روز به روز آن را تضعیف نمایند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه همچنین با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی، با تشریح نقشه های شوم دشمنان در تقسیم کشورها زیر سلطه اسرائیل جنایتکار، نقش شهدای مدافع حرم در ایستادگی و دفاع از اهل بیت و تمامیت کشورهای اسلامی را بسیار ارزشمند دانست.

ادهم در پایان، عاقبت بخیری سردار سلیمانی را، نتیجه اخلاص و توکل این شهید عزیز به خداوند متعال دانسته و خواستار بصیرت افزایی و آگاهی بخشی همه فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار