خبرهای داغ:
در بیانیه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان آمده است:

حماسه ۹ دی درسی بزرگ به دشمنان حق و حقیقت داد

همدان-در بیانیه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان آمده است: حماسه ۹ دی ماه درسی بزرگ به دشمنان حق و حقیقت و فریب خوردگان و دنیاطلبان داد و بار دیگر تقابل حق و باطل و پیروزی خون بر شمشیر را یاد گرفت.
کد خبر: ۹۴۰۳۱۶۰
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان به مناسبت حماسه عبادی_سیاسی ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آن کسانی که خیال می‌کنند می‌توانند میان نظام و میان مردم جدایی بیندازند، ببینند و بفهمند که این نظام، نظام خود مردم است، مال مردم است. امتیاز نظام ما به این است که متعلق به مردم است. دشمنان ما این را بفهمند که ملت ما ملت بیداری است، ملت هشیاری است. «مقام معظم رهبری»

حماسه ۹ دی ماه درسی بزرگ به دشمنان حق و حقیقت و فریب خوردگان و دنیاطلبان داد و بار دیگر تقابل حق و باطل و پیروزی خون بر شمشیر را یاد گرفت و نشان داد که مشعل فروزان عاشورا در این مرز و بوم خاموش شدنی نیست. تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از فراز و نشیب‌هایی است که هر مقاومتی به لطف و عنایت خداوند موجب استحکام و افزایش توان جمهوری اسلامی ایران است و همگی باعث آبدیدگی انقلاب اسلامی می‌شود. در یوم الله نهم دی دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خود مستحکم‌تر از قبل قرار داد.

آری ملتی که در 9 دی حماسه آفرید، همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد. این ملت دیگر اجازه نخواهند داد حوادثی همچون فتنه ۸۸ بار دیگر تکرار شود و اعتقادات و آرمان‌های امام و رهبری دست مایه عده‌ای خواص بی‌خاصیت شود. باید گفت تاریخ نشان داده تا ظلم و استبداد هست، جبهه حق به مبارزه پرداخته و تا زمانی که جبهه حق وجود داشته باشد، دشمنان دست از فتنه‌گری برنمی‌دارند. تاریخ انقلاب هم مؤید همین نظر است؛ پس اگر فتنه ۸۸ مهار شد، دلیلی بر خشکیده شدن ریشه‌های فتنه نیست و در صورتی که ما بیدار نباشیم، شکل‌گیری فتنه‌های دیگر محتمل است.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی که مقارن با ایام به شهادت رسیدن اولین شهید ولایت حضرت فاطمه (س)، همچنین شهادت مالک اشتر رهبر معظم انقلاب سپهبد سلیمانی و درگذشت عمار انقلاب آیت الله مصباح می‌باشد.

پیروزی ملت مومن ایران اسلامی در آزمون ولایت‌مداری را تحسین می‌کند و همراه تقدیر و تشکر از حضور پرشور آنها اعلام می‌دارد، همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی با بصیرت در راستای اهداف انقلاب و منویات مقام معظم رهبری مستحکم تر از همیشه گام برخواهد داشت.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار