استاندار اردبیل از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای حضور در این استان دعوت کرد

استاندار اردبیل گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران و نیز فراهم‌سازی شرایط و بسترهای مناسب برای تحقق اهداف مورد نظر جزو اولویت‌های اساسی است.
کد خبر: ۹۴۰۳۱۶۳
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

استاندار اردبیل از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای حضور در این استان دعوت کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در بازدید از واحدهای صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاران و نیز فراهم‌سازی شرایط و بسترهای مناسب برای تحقق اهداف مورد نظر جزو اولویت‌های اساسی بوده که درصدد هستیم با دستیابی به خودکفایی اقتصادی شرایط لازم برای توسعه اقتصادی استان را رقم بزنیم.

وی بیان کرد: دعوت از سرمایه‌گذاران برای حضور در استان از اهم مواردی است که با جدیت به دنبال تحقق آن هستیم و در این زمینه ایجاد ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان را به فال نیک می‌گیریم که مجموعه‌های اقتصادی و خودکفایی در استان اردبیل به صورت همه‌جانبه تحقق یابد.

استاندار اردبیل ادامه داد: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند در راستای توسعه برنامه‌های اقتصادی استان موفق عمل کرده و با رفع مشکلات موجود در این زمینه ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شوند که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است که این موضوع به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

عاملی بیان کرد: پیشرفت و ترقی در تمامی حوزه‌ها نیازمند توجه ویژه و اساسی است و امری لازم و ضروری است تا در راستای توسعه محصولات دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری تمهیدات لازم و کافی به‌کار گرفته شود که به همین منظور از دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط استان انتظار داریم تا با احصای موانع تولید و پیشرفت استان نسبت به ارائه راهکارهای ویژه برای حل مشکلات موجود ورود پیدا کنند.

وی اظهار کرد: رونق اشتغال و اقتصاد از اهم مواردی است که در استان پیگیری می‌کنیم و به همین منظور اعتبارات ویژه‌ای برای تحقق این مهم در نظر گرفته شده تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع موجود را در این زمینه برطرف کنیم که این مسئله در حال حاضر جزو اولویت‌های اساسی است.

ارسال نظرات