خبرهای داغ:

9 دی روز پیروزی شکوهمند اسلام بر کفر و استکبار جهانی است

سمنان- حماسه 9 دی سال 1388 روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که نقطه عطفی در مسیر نهضت انقلابی مردم ایران بود.
کد خبر: ۹۴۰۳۲۴۷
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، قرارگاه تولید سپاه ناحیه مقاومت بسیج سمنان  به مناسبت سالگرد حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. روزهای سراسر شور و شعور دوران پیروزی انقلاب اسلامی، سالهای غرور آفرین دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، پیشرفت های هسته ای و ... از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد است و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته اند.

در ادامه می خوانیم؛ نهم دی ماه را باید به عنوان روز پیروزی شکوهمند اسلام بر کفر و استکبار جهانی یاد کرد. روزی که همه ایران یک صدا به ندای هل من ناصر حسین زمان، پاسخ مثبت دادند و بار دیگر شعور خویش را به نمایش گذاشتند و با تمام وجود از ارزشهای والای اسلام دفاع کردند. روزی که مردم با فریادهای محکم، طوفان یأسی را در اردوی فتنه گران در انداختند و بهت و سرگردانی و حیرانی ثمره گردبادی بود که از این طوفان به پا شد و دگربار این حقیقت را به فتنه گران یادآوری نمود که ایران با همه وجود پیرو اسلام و رهبری است، مردم به فتنه گران فهماندند که پیشتر و بیشتر از دیگران در صحنه حاضرند و در زمان نیاز، جان کوچکترین متاعی است که برای عرضه دارند همانگونه که در فتنه اخیر نیز با بصیرت و بیداری خود یکبار دیگر پاسخی دندان شکن به هنجار شکنان و فتنه گران داخلی و خارجی دادند و به دشمنان ایران اسلامی خاطر نشان کردند که ایران متاعی نیست که بتوانند همچون گذشته آنرا به یغما برند.

در این بیانیه تأکید شده است: ما با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی سال 1388 روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که نقطه عطفی در مسیر نهضت انقلابی مردم ایران بود، ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)، آمادگی خود را برای حضور در همه عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی برای دفاع از کیان نظام اسلامی و دفع توطئه های فتنه گران داخلی و خارجی، اعلام می داریم.

ان تنصراالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

بسیجیان  قرارگاه تولید سپاه  ناحیه سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها