خبرهای داغ:

مراسم بزرگداشت یوم‌الله 9 دی در مهدیه اعظم سمنان+ عکس

مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج نورالمهدی (عج) در مهدیه اعظم سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۲۵۵
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان سردار منصور شوقانی و سرهنگ مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه سمنان و سروان مصطفی شاطری فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینعلی قدرتی به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج نورالمهدی (عج) در مهدیه اعظم سمنان برگزار شد.

سردار شوقانی، جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: ملت ایران همان‌گونه که در هشت سال جنگ تحمیلی با ابتکار، فداکاری، شجاعت و حضور در صحنه، بر دشمن غلبه کرد، در هشت ماه جنگ نرم هم با عنایت خداوند متعال از خود مهارتی مثال‌زدنی نشان داد و در نهم دی سال گذشته به برکت یاد حضرت سیدالشهدا (ع) و با همت، بصیرت، آگاهی، و هوشیاری خود، بساط فتنه گران را جمع کرد.

وی در رابطه با شهادت حاج قاسم گفت: شهید سلیمانی قهرمان ملّت ایران است، به خاطر اینکه ملّت ایران داشته‌های فرهنگی و معنوی و انقلابی و ارزش‌های خودش را در او متبلور و مجسّم دید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها