خبرهای داغ:

تبیین حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی در حماسه ۹ دی

شاهرود_فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود گفت:باید تلاش کرد در سالگرد حماسه ۹ دی، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.
کد خبر: ۹۴۰۳۲۸۴
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های حوزه بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی الهادی شاهرود در منبرخانه عابد در سخنانی با تقدیر از زحمات فرماندهان پایگاه‌های بسیج و تاکید بر توجه به جهاد اقتصادی در راستای کمک به معیشت مردم و توجه به ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی به حماسه ۹ دی اشاره کرد و گفت: حقیقت حماسه نهم دی دو عنصر حضور گسترده مردمی و ایمان دینی مردم بود.
فرمانده سپاه شاهرود افزود: نهم دی ۱۳۸۸، حادثه کوچکی نبود که بخواهیم به راحتی از آن عبور کنیم، بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روز‌های اول انقلاب است.
او تصریح کرد: باید تلاش کرد در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.
خوشقدم تاکید کرد: ۹ دی برای شخص نبود برای کسی نبود، برای ایران هم نبود بلکه برای اسلام بود.
فرمانده سپاه شاهرود ادامه داد: همانگونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی (ره) فرمود خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای ۹ دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.
او تاکید کرد: ۹ دی در تاریخ ماند برای آنکه نشان دهیم در مسیر حسین (ع) با تفکری حسینی برای حسین (ع) آماده جان فدا کردنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار