خبرهای داغ:
استاد دانشگاه امام صادق (ع) و کارشناس سیاسی صداوسیما:

ایران متخصص رویشِ از خاکسترند

استاد دانشگاه امام صادق (ع) و کارشناس سیاسی صداوسیما گفت: ایران متخصص رویشِ از خاکسترند.
کد خبر: ۹۴۰۳۵۰۹
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ویژه برنامه گرامیداشت حماسه ۹دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهر لامرد برگزار شد.

این نشست روشنگری که با سخنرانی دکتر محمدصادق کوشکی استاد دانشگاه امام صادق(ع) و کارشناس سیاسی صداوسیما در سالن معلم شهر لامرد باحضور خیل عظیمی از جوانان و شهروندان لامردی برگزارشد.
محمدصادق کوشکی اظهار داشت: دشمنان در مورد جمهوری اسلامی حرف هایی زده اند که شنیدن دارد و آنها به دنبال براندازی ایران اسلامی هستند.
وی به نقل قول از دشمنان ایران اسلامی گفت‌‌: دشمنان در متینگ های سیاسی خود بارها گفته اند که در سال ۸۸ فضایی را در ایران بوجود آوردیم و تحریم هایی را علیه ایران انجام دادیم که ایران را ساقط کنیم اما به نتیجه نرسیدیم.
وی افزود: در ترکیه یک کودتاه رخ داد که در بخشی۱۲ و در بخشی دیگر ۷ ساعت طول کشید، اردوغان پناهنده شد و به ایران آمد و هواداران را دعوت به حضور در خیابان کرد.
وی در همین زمینه افزود: ۸۰ هزار دبیر و معلم را اخراج کردند، و در ارتش نیز همین تعدادی اخراج کردند و در دادستانی ۱۱۲ دادستان و دادیار اخراج شدند و کسانی که به آن کودتاه ارتباط داشتند را محاکمه کردند.
وی افزود: در ترکیه ۵۰۰ هزار نفر ترکش کودتاه را خوردند و مقام اسرائیلی می گوید فرار اردوغان به خارج از کشور شد، اما در ایران ۹ماه آتش برانداز را راه انداختیم که یک صدم ترکیه اخراج و بازداشت نداشت.
وی ادامه داد: تحریم های کشنده علیه ایران ادامه دادیم و چندین کشور دیگر در حد بسیار محدود مثل ترکیه روسیه را تحریم کردیم و روس ها به صراحت به ما گفتند که تحریم ها ما را به بن بست میرساند و از ما خواستند به ما غذا برسانید.
وی افزود: در پی کودتاه ارتش ترکیه، پول ملی ترکیه سقوط ناگهانی کرد و آنانی که روزی به دیگر کشورها فخر می فروختند سقوط وحشتانی کرد.
او گفت: صهیونیستم ها می گویند ایرانی هارا از سال ۸۸ پی درپی تحریم کردیم اما تاثیری نداشت و تلاش زیادی کردیم و ستون پنجم را از درون مردم علم کردیم تا مردم جان به لب شوند و برای نابودی کشور این سناریوها را اجرا می کردیم.
وی افزود: صهیونیست ها می گویند هسته ای و تمام عرصه های فعالیت دانشمندان هسته ای ایران را تعلیق کردیم، و دانشمندان را اخراج کردیم.
وی گفت: فردو تعطیل می شود، آب سنگین محصول پرقیمت فروش صنعتی داشت چوب حراج زدند و زیر قیمت در عمان فروش کردند, برای نابود کردن توان هسته ای و غرور ملت ایران در تاسیسات هسته ای بتون ریزی شد، و سانتیوفیوژها را از مدار خارج کردند تا غرور مان را بشکنند.
کوشکی گفت: با توجه به سرقت اسناد و پرونده های هسته ای، کار خرابکارانه در نطنز، قطع برق سانتیوفیوژها و حمله به سایت کرج و ترور فخری زاده باعث شد بیست اورانیوم غنی شده را داشته باشیم، و الان به شصت درصد رسیده است.

وی افزود: دشمنان می گویند، ایران متخصص رویشِ از خاکسترند و باید ایران هسته ای را بپذیریم و امکانی که بخواهیم از انها هسته ای را بگیریم نمی توانیم.
این تحلیل گر مسائل بین المللی اضافه کرد‌: مقام امنیتی صهیونیسم ها می گویند هر وقت ضربه زدیم مقاومت ایرانی ها قویتر شد.
کوشکی گفت‌: مرکز موساد در اربیل عراق شناسایی و مورد هدف قرار گرفت که به اذعان دشمنان "در زمان سلیمانی چنین ضربه ای نخوردیم"، هر جا ضربه ای زدیم رویش اتفاق افتاد و قوی تر شدند.
این کارشناس مسایل سیاسی به سخنان هیلاری کلینتون اشاره ای داشت و گفت: در حوادث سال ۸۸ دعوای الف و ب نبود و رابطین ما در ایران این کار را می کردند.
وی افزود: طی دوماه از نه ماه اغتشاشات، بیش از سیصد تیم ترور را از مراکز امنیتی شناسایی کردیم و این خیلی ساده اندیشی ست که دعوای انتخابات است.
کوشکی گفت: ۹دی به همه گردن کلفت های خارجی گفتند که اجازه نظارت، و دخالت به شما را نخواهیم داد.
وی گفت: مشرکین و کفار شما را زدند و با قدرت خداوند پیروز شدید.
وی افزود: اسفند۹۸دستکش به ما ندادند و سه ماه بعد بچه دانش بنیان های کیت های تشخیص کرونا را ساختند و به آلمان و اتحادیه اروپا فروختیم
و این روزهای ایام الله است و این فرایند ادامه دارد، و ملت ما تصمیم گرفته است که این پرچم برافراشته شود
هیچ ملتی به راحتی به رفاه دست پیدا نکرده است.
وی افزود: با همت ملت ایران هر ناممکنی را ممکن میکنیم و مشکلات را پشت سر میگذاریم اما منجی ملت هیچ شخصی نیست.
وی افزود: همانطور که امام فرمودند انقلاب مدیون من نیست، مدیون ملت ایران است، جنگ نیز مدیون ملت ایران است و پشت سرگذاشتن تحریم ها مدیون ملت ایران است، موفقیت هسته ای وهرچیزی به دست آورده ایم مدیون اعتمماد به خدا و توجه به توانایی های خودمان است.
وی گفت: ما ماموریت داریم دنیا را برای منجی اصلی آماده کنیم ما همه سختی ها را تحمل می کنیم که دنیا با رهبر اصلی آشنا شود.
وی در همین زمینه گفت: در امتداد این مقاومت هم مشکلات این روزها را پشت سر بگذاریم و هم زمینه ساز برای ظهور منتقم و خونخواه همه شهدا باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار