مسئول سازمان بسیج فرهنگیان مازندران:

امروز رویش‌های مکتب سلیمانی حافظ آرمان‌های انقلاب هستند

ساری-مسئول سازمان بسیج فرهنگیان مازندران در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی رامسر گفت:امروز رویش‌های مکتب سلیمانی حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۴۰۳۵۸۳
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

امروز رویش‌های مکتب سلیمانی حافظ آرمان‌های انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ موسی حسین نژاد مسئول سازمان بسیج فرهنگیان مازندران در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در شهرستان رامسر گفت: بانیان بزرگداشت حماسه‌هایی همچون ۹ دی رویش‌های مکتب سلیمانی هستند و در نبود سلیمانی مرد میدان عمل انقلابی شدند.

سرهنگ حسین نژاد افزود: انقلاب ما در عصر حاضر انقلابی بی نظیر است و اگر بخواهیم آن را با انقلاب‌های جهان مقایسه کنیم تنها انقلابی است که همچنان بر مبانی ایدئولوژیکی و آرمان‌های انقلابی خود پایبند بوده است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان مازندران تاکید کرد: انقلاب اسلامی مبدا بنیادی در حیات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ایران شد و اگر میبینیم دشمنان عنادورزی دارند به این دلیل است که ایران اسلامی اگر خود دچار تحول شد به کشور‌های دیگر نیز در جهان الگو داد.

امروز رویش‌های مکتب سلیمانی حافظ آرمان‌های انقلاب هستند

وی با اشاره به صدور تفکر استکبارستیزی انقلاب اسلامی در کشور‌های مختلف تصریح کرد: امروز شاهد تفکر انقلابی و استکبارستیزی در بین جوانان ملت‌های منطقه هستیم و این الگویی است که انقلاب اسلامی در ادبیات سیاسی جهان حاکم کرد.

سرهنگ حسین نژاد در ادامه با بیان اینکه تفکر انقلابی به جوانان و ملت‌های منطقه جرات داد تا در مقابل ارتش‌های قدرتمند جهان بایستند، اظهار کرد:آمریکایی‌ها که روزی خود را ابرقدرت میدانستند امروز به نه گفتن کشور‌ها در جهان عادت کردند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان مازندران اضافه کرد: به برکت خون شهدا و صبر خانواده شهدا و مردم انقلابی ایران اسلامی حوزه نفوذ و اقتدار ایران در حال گسترش و پیشرفت است و عمق نفوذ ما در عمق جغرافیایی دشمن پیش رفته است.

سرهنگ حسین نژاد با بیان اینکه رزمندگان ما در میدان‌های متعدد با جانفاشانی هایشان حرکت دشمن را کند کردند، تاکید کرد: اسراییل باید مراقب باشد تا محاسبات غلط نداشته باشد، زیرا یک اشتباه کوچک باعث میشود تا برای همیشه نابود شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان مازندران ادامه داد:  آمریکایی‌ها برا مشغول کردن کشور‌های منطقه به جنگ، گروه‌های تکفیری را ایجاد کردند تا کشور‌های منطقه را دچار هزینه کنند و جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند.

سرهنگ حسین نژاد خاطرنشان کرد: داعش نمونه بارز این اقدامات مذبوحانه آمریکایی‌ها بود، اما دیدیم که با میدان داری انقلاب اسلامی و سردار دل‌ها از این تهدید فرصت تبدیل کردند.

امروز رویش‌های مکتب سلیمانی حافظ آرمان‌های انقلاب هستند

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان مازندران گفت:دشمن حقیقت انقلاب اسلامی را فهمیده و برای همین میدان بازی را تغییر داده و از میدان نبرد به فضای رسانه تغییر موضع داده است و از همه و ظرفیت‌های رسانه بر علیه انقلاب اسلامی بهره میگیرد.

سرهنگ حسین نژاد  با اشاره به حوادث و توطئه‌های سران فتنه ۸۸ بیان کرد: فتنه ۸۸ با رمز واهی تقلب در انتخابات کلید خورد و باعث آسیب‌های فراوانی شد، اما دیدیم که مردم بصیر ایران اسلامی با حضورشان این فتنه را به گور مذلت کشاندند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان مازندران تاکید کرد: در حماسه ۹ دی تابلوی تزویر و دورویی برخی خواص توسط مردم پایین کشیده شد.

سرهنگ حسین نزاد در پایان سخنان خود تصریح کرد: امروز مسئولان باید بدانند که همه تلاششان برای مردم و حل مشکلات مردم باشد، زیرا مردم در انقلاب اسلامی محور و، ولی نعمت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار