نشست بصیرتی در پایگاه های مقاومت بسیج سرخه برگزار شد

همزمان با دهه بصیرت و در جهت بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی نشست بصیرتی و حلقات صالحین در پایگاه های مقاومت شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۶۰۷
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه بصیرت و در جهت بصیرت افزایی بسیجیان نشست بصیرتی سیاسی با موضوع 9دی و دهه بصیرت  با سخنرانی موسویان مسئول عقیدتی سیاسی سپاه استان به همت پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) و پایگاه علی بن ابیطالب (ع) سرخه در مسجد محله برگزار شد.

همچنین به مناسبت دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی قصه ی "عمو قاسم" با حضور حجت الاسلام و المسلمین عربی امام جماعت مسجد جمعه برای حلقه شهید محمدرضا غلام پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه بیان شد.

گفتنی است این برنامه با اقامه نماز جماعت توسط دختران بسیجی همراه بود.

برگزاری برنامه هفتگی فوتسال به همت تربیت بدنی پایگاه امام خامنه ای (مدظله) از دیگر برنامه های اجرایی بسیجیان شهرستان سرخه است.

علی اکبر مونسان فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ورزش لازمه زندگی همه انسان از کودک تا میانسال است و رهبر معظم انقلاب نیز پیوسته در بیانات خود بر این مهم تاکید دارند.

او افزود: در تلاش هستیم به همت مسئول تربیت بدنی پایگاه با انجام برنامه ریزی های ورزشی ضمن فراهم کردن اوقات مفرح برای بسیجیان، زمینه سلامت جسمی و روحی آن ها را نیز فراهم آوریم.

فرمانده پایگاه امام خامنه ای (مدظله) در ادامه اضافه کرد: برنامه فوتسال نیز به صورت هفتگی و در ساعت مشخص در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه برگزار و خوشبختانه بسیجیان از این برنامه به خوبی استقبال کرده اند.

مونسان در خاتمه گفت: در دهه بصیرت و در جهت بزرگداشت آن برنامه های جذابی در دستور کار قرار دارد و ان شاءالله به همت و یاری بسیجیان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار