خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

جمهوری اسلامی ایران از موضع قدرت وارد مذاکرات وین شده‌ است

ملایر-امام جمعه ملایر گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران و مسئولان از موضع قدرت وارد مذاکرات وین شده‌اند و چنانچه ببینند ذره‌ای از حقوق ملت ایران تضییع خواهد شد، پای مذاکره نمی‌روند و تن به ذلت نمی‌دهند.
کد خبر: ۹۴۰۳۶۰۸
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: دولت جمهوری اسلامی ایران و مسئولان از موضع قدرت وارد مذاکرات وین شده‌اند و چنانچه ببینند ذره‌ای از حقوق ملت ایران تضییع خواهد شد، پای مذاکره نمی‌روند و تن به ذلت نمی‌دهند.

وی افزود: آمریکا در جریان مذاکرات وین توطئه‌های داخلی و خارجی چیده و ضرب‌الاجل برای جمهوری اسلامی تعیین می‌کند، در حالی‌که ضرب‌الاجل را ایران تعیین می‌کند و آن رفع تمامی تحریم‌ها است.

امام جمعه ملایر ادامه داد: آمریکا توطئه و بازیگری بیرونی را به رژیم صهیونیستی و توطئه داخلی در دل مذاکرات را به فرانسه سپرده و برای ایران ضرب‌الاجل تعیین کرده که باید به خواسته‌های اروپا پاسخ دهد.

وی با تاکید بر اینکه ضرب‌الاجل را ایران تعیین می‌کند نه شما و باید به همان توافقاتی که در دل برجام و رفع تمامی تحریم‌ها است، برگردید، افزود: چنانچه به خواسته‌های ایران پاسخ ندهند، مقابل صخره محکم و اراده مستحکم ملت ایران مواجه خواهند شد.

برقراری با امیدواری پیروزی جمهوری اسلامی در این مبارزه دیپلماسی، ادامه داد: با اقتصاد مقاومتی که دولت سیزدهم آغاز کرده، تحولی در سیستم بانکی، ارز ترجیحی و برنامه و بودجه کشور ایجاد شود و گام‌های خوبی در این زمینه بردارد.

وی همچنین خواستار برگزاری آئین‌های باشکوه دهه بصیرت از ۹ تا ۱۹ دی مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و علامه مصباح یزدی شد و افزود: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، علامه مصباح یزدی صاحب‌نظر در مسائل اساسی اسلام و جبران کننده خلاء شخصیت‌هایی همچون علامه طباطبایی و شهید بهشتی است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه فضائل علامه مصباح یزدی در وجود شاگردانش سرریز شده است، ادامه داد: از آنجا که تفکر و مبانی اندیشه علامه مصباح یزدی تحول‌آفرین و بصیرت‌بخش بود، بسیاری در داخل با وی به ویژه در ایام انتخابات مخالفت می‌کردند.

وی این مخالفت‌ها را بیانگر برخورداری علامه مصباح یزدی از عناصر و ارکان تشکیل دهنده و هدایت کننده یک مکتب علمی و کم‌نظیر دانست که در تولید اندیشه دینی و نگارش کتاب و تربیت شاگردان راهگشا و در حضور انقلابی در همه میدان‌ها، کم‌نظیر است.

برقراری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی گفت: در عظمت این رادمرد جبهه‌های جنگ و مدافع بزرگ ارزش‌ها و ولایت، همین بس که آمریکا ترور این شخصیت بزرگ را بر عهده گرفت و ترامپ می‌خواست برای خودش امتیاز کسب کند.

وی همچنین از حضور چشمگیر و پرشور مردم و مسئولان این شهرستان در گرامیداشت حماسه ۹ دی با هدف تجدید عهد و پیمانی دیگر و ادامه دادن راه امام راحل، شهدا و رهبری تقدیر کرد و بر لزوم برگزاری آئین عزاداری شهادت حضرت فاطمه(ع) توسط دستگاه‌های متولی فرهنگی تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات