امام جمعه نهاوند:

مردم ایرن در ۹ دی مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران زدند/ رزمایش پیامبر اعظم پاسخ قاطعی به یاوه‌گویی آمریکا و صهیونیست‌ها بود

نهاوند-امام جمعه نهاوند گفت: در ۹ دی مردم ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان فتنه و فتنه‌گران و حامیان خارجی آنها زدند.
کد خبر: ۹۴۰۱۷۹۷
|
۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند اظهار کرد: مردم ما پیرو مکتب مقاومت و پیرو اهل بیت(ع) هستند و این علت موفقیت در فتنه‌ها، حوادث و در جنگ تحمیلی بود.

وی افزود: فداکاری و حضور مردم در همه عرصه‌ها و اطاعت از ولی فقیه رمز پیروزی و تداوم حرکت انقلاب اسلامی و با این رمز هر توطئه‌ای را تاکنون خنثی کرده است.

امام جمعه نهاوند افزود: امروز عرصه جنگ دشمن جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی است و باید هوشیار باشیم و فریب تبلیغات دشمن را نخوریم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به سالروز حماسه ۹ دی بیان کرد: در ۹ دی مردم ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان فتنه و فتنه‌گران و حامیان خارجی آنها زدند.

مغیثی گفت: در سال ۸۸ سران کشورهای اروپایی و دشمنان انقلاب به همدیگر تبریک گفتند و کار انقلاب را تمام شده می‌دانستند اما حضور باشکوه مردم در ۹ دی همه امیدهای دشمنان را به ناامیدی تبدیل کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به اجرای رزمایش پیامبر اعظم(ص) در جنوب کشور اشاره کرد و گفت: این رزمایش پاسخ قاطعی به یاوه‌گویی و تهدیدات آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بود.

امام جمعه نهاوند افزود: تهدیدات نظامی آنها علیه کشور واقعا شبیه طنز است چون آنها از قدرت برتر نظامی ایران خبر دارند و می‌دانند با کوچک‌ترین تهدیدی پاسخ قدرتمندانه و همه جانبه ایران را خواهند دید.

وی با اشاره با مذاکرات وین اظهار داشت: اگر طرف‌های مقابل پذیرفتند که تحریم‌ها را بردارند که مذاکرات ادامه می‌یابد و اگر قبول نکردند که ایران به دانش هسته‌ای خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار