پیش بینی چهار اسکان اضطراری برای آسیب دیدگان از بارندگی در چابهار/ خدمات‌رسانی و ارزیابی منازل سیل زده ادامه دارد

چابهار/ کوروش محمدی از چهار مکان اسکان اضطراری برای خانواده های متأثر از بارندگی های اخیر در حاشیه و مرکز شهر چابهار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۳۸۸۶
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از چابهار، کوروش محمدی؛ معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه چابهار در حاشیه بازدید از اسکان اضطراری سیل زدگان گفت: چهار مکان کمب، مراد آباد، زیباشهر و سالن های ورزشی سپاه و ورزش و جوانان در مرکز شهر برای اسکان اضطراری برای آسیب دیدگان از بارندگی در نظر گرفته شد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی به همراه نیروی‌های امدادی و تجهیزات و ماشین آلات شهرداری، آتش نشانی و هلال احمر و سپاه در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

معاون سیاسی فرمانداری چابهار تصریح کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان چابهار مرتب از مکان های آسیب دیده از بارندگی و اسکان خسارت دیدگان ناشی از سیل بازدید و اوضاع را تحت کنترل دارند.

وی ادامه داد: در پی اعلام هشدار هواشناسی و ستاد مدیریت بحران شهرستان چابهار تمامی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی تیم آتش‌نشانی سازمان با همکاری و هماهنگی ستاد مدیریت بحران بلافاصله ورود پیدا کرده و در مناطقی همچون روستای تیس، معابر و منطقه آزاد نسبت به تخلیه آبگرفتگی اقدامات لازم انجام شد.

محمدی خاطرنشان کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر چابهار پس از ارزیابی مناطق حادثه دیده نسبت به ارائه خدمات امدادی به آسیب دیدگان اقدام کردند.

محمد یونس حقانی؛ شهردار چابهار گفت: نیروهای خدماتی شهرداری، آتش‌نشانی برای پیشگیری از مشکلات بارندگی‌ها در آماده‌باش کامل و هم اینک در حال خدمات‌رسانی هستند.

وی با اشاره به شناسایی نقاط مهم و محتمل بر حادثه خیز و آبگیر تاکید کرد: محل های استقرار نیروها و تجهیزات مناطق و سازمان‌ها در سطح شهر چابهار مشخص شده و نیروها در نقاط مشخص شده مستقر شده اند و این روند تا پایان بارندگی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار