معاون روابط عمومی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

دشمنان در جنگ اراده‌ها به جعل روایت روی آوردند /تولید ۱۴۰۰ دقیقه برنامه «مسیر انقلاب» طی ۱۰ ماه

ساری- سخنگوی سپاه کربلا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که باید دستاورد‌ها و عملکرد بسیج و سپاه به اطلاع افکار عمومی برسد، افزود: در جنگ اراده ها دشمنان به دنبال جعل روایت‌ها هستند برای همین نباید مغلوب آنان شویم.
کد خبر: ۹۴۰۳۹۳۷
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰

خبر

خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی ابراهیمی گتابی در حاشیه اختتامیه تولیدات گروه تلویزیونی سپاه  کربلا در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به اینکه امسال گروه تلویزیونی سپاه کربلا ۳۵ برنامه روتین مسیر انقلاب تولید کرد، گفت: در طی ۱۰ ماه، ۱۴۰۰ دقیقه برنامه مسیر انقلاب هر چهارشنبه از صداوسیمای مرکز استان پخش و به لحاظ کیفی، نمره قابل قبولی را از  نظارت و ارزیابی کیفی صداوسیما گرفت.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا به تولید مستندی با عنوان «خدمت مقدس از مکتب سلیمانی» هم اشاره کرد و افزود:  این برنامه از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش شده است.

سرهنگ ابراهیمی گنابی در ادامه به تولید ۵ مستند در حوزه کمک‌های مومنانه هم اشاره و خاطرنشان کرد: در رابطه با طرح شهید سلیمانی و ایجاد مراکز واکسیناسیون کرونا هم ۸ مستند تولید و از سیمای مرکز مازندران پخش شد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا با بیان اینکه در موضوع آبرسانی به مناطق محروم هم یک مستند فاخر و سه گزارش ویژه خبری تولید و از صداوسیما پخش شده است، اضافه کرد: گروه تلویزیونی سپاه کربلا در هفته بسیج با تولید برنامه معرفی پایگاه‌های نمونه و اسوه، ۷ برنامه تولید کرد و این روند در سال‌های آینده هم ادامه دارد.

سخنگوی سپاه کربلا از ساخت برنامه مستند «سابقون» که معرفی نخبگان بسیجی است، هم خبر داد و گفت: این برنامه با معرفی نخبگان بسیجی که در حوزه کار خود موفق و نمونه بودند، در ۱۴ قسمت تولید و از شبکه‌های مختلف رسانه ملی و شبکه مازندران پخش شد.

سرهنگ ابراهیمی گتابی در ادامه با اشاره به تولید اخبار شبانگاهی بسیج از شبکه صداوسیما هم خبر داد و یادآور شد: برنامه «به وقت بسیج»، برای اولین بار توسط گروه تلویزیونی سپاه کربلا در سال گذشته تولید شد و امسال هم در دومین سال پیاپی در هفته بسیج این برنامه تولید و از رسانه مازندران پخش شد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا به تولید و پخش برنامه  ۷ قسمتی  ۱۲۰ ثانیه عملکرد شاخص سپاه هم اشاره و اضافه کرد: یکی دیگر از تولیدات برنامه گروه تلویزیونی سپاه کربلا، برنامه «هفت منزل عشق» بود که دیدار با خانواده‌های شهدایی که کمتر در قاب تلویزیون دیده شدند پرداخت و روند تولید این برنامه در سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گفته سرهنگ ابراهیمی گتابی برنامه کتابخوان هم در این مدت به معرفی ۲۰ کتاب منتخب از حوزه ایثار و شهادت پرداخت.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا در پایان سخنان خود با بیان اینکه اگر نبود همکاری و همراهی شبانه روزی بسیجیان، پاسداران و سربازان وظیفه عضو گروه تلویزیونی سپاه کربلا، این حجم از برنامه‌ها تولید نمیشد، خاطرنشان کرد:۷۵۰ دقیقه برنامه فقط در هفته بسیج، توسط گروه تلویزیونی سپاه کربلا تولید و از شبکه‌های مختلف صداوسیما پخش شد.

سخنگوی سپاه کربلا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که باید دستاوردها و عملکرد بسیج و سپاه به اطلاع افکار عمومی برسد، افزود: در جنگ روایت ها، اگر ما نتوانیم روایت درست و واقعی را در بین افکار عمومی روایت کنیم ،دشمنان از این خلا سوء استفاده کرده و جعل روایت می کنند برای همین نباید در جنگ روایت ها مغلوب آنان شویم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار