خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
سردار رفیعی آتانی گفت: دوستان انقلاب در جریان فتنه های اخیر ناامید و دشمنان اسلام امیدوار شدند. انقلاب سیطره‌ معنوی خود را در دنیای اسلام و مستضعفان پیدا کرده بود و دشمنان نظام و ایادی آنها باید تاوان بلایی که بر سر ملت آورده اند را به زودی بدهند.
کد خبر: ۹۴۰۳۹۹۵
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲


قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در نشستی به مناسبت دهه بصیرت در سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: قزوینی ها در روند شتاب انقلاب اثرگذارند. قزوین در تاریخ ۷ دی سال ۵۷ شاهد حادثه بزرگی بود و با حضور دانش آموزان در نبرد سهمگینی که رژیم سفاک پهلوی به وجود آورده بود تا نفس های آخر خود را بکشد، خوش درخشیده است.

وی گفت: این حماسه کمتر از حادثه ورامینی ها و ۱۹ دی ماه قمی ها و تبریزی ها نیست و لازم است این حماسه بزرگ را باشکوه تر به جوانان قزوینی بشناسانید.

سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: می بایست حماسه ۹ دی ماه را از حالت شعار و مراسمات معمول خارج کنیم که شما آن را محقق کردید. ما باید دلایل خروش عاشورایی ملت عزیز ایران را برای نسل های آینده تبیین کنیم. با وجود مشکل و مصیبت و بلایی که بر ملت وارد شده بود که ملت یکپارچه در میدان حاضر شدند.
وی در ادامه یادآور شد: ما با جریانات سیاسی کار نداریم و به آنهایی که در اردوگاه دشمن حضور دارند و بستر را برای دشمنان به کمین نشسته انقلاب فراهم کردند تا به کف میدان انقلاب بیایند روی خوش نشان نخواهیم داد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: چه عاملی باعث تلخ شدن کام مردم در انتخابات ریاست جمهوری با بالاترین حضور دمکراسی مردمی شد. کسانی که سال ها در این سیستم اداری و مدیریتی مسئول بودند فریب دشمن را خوردند و از دید ملت ایران این افراد کوچکتر از این هستند که گرداننده یک فتنه باشند.

رفیعی آتانی افزود: مقام معظم رهبری خطاب به دشمنان اسلام فرمودند: شروع می‌کنید ولی نمی‌توانید تمام کنید." خسارت مادی و جانی ناشی از این فتنه ها زیاد بود و بیش از ۲۶ نفر انسان بی گناه در این حوادث کشته شدند. دوستان انقلاب در این جریان ناامید و دشمنان اسلام امیدوار شدند. انقلاب سیطره‌ معنوی خود را در دنیای اسلام و مستضعفان پیدا کرده بود و دشمنان نظام و ایادی انها باید تاوان بلایی که بر سر ملت آورده اند را به زودی بدهند.

 فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ با اشاره به ۱۳ دی ماه و سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: مقام معظم رهبری در باب شخصیت شهید سلیمانی فرمودند:"شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است. " زندگی سراسر اثرگذار او به تعبیر سردار سلامی" رخساره عملی ولی فقیه بود" و شهید سلیمانی به آنچه که از رهبری، امام و اسلام آموخت عمل کرد. در میدان مجاهدت و در خط اول به صندلی‌ها، احزاب و گروه ها دل نمی‌بست و فقط چشم و گوشش به امر رهبر بود و نام و یاد حاج قاسم سلیمانی با قدس گروه خورده بود.

انتهای پیام/۱۰۱۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها