خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه تولید سپاه ناحیه سمنان گفت: برپایی مسابقات بصیرتی و تولید محتوا در فضای مجازی از جمله ویژه برنامه های تدارک دیده شده پایگاه های مقاومت بسیج سمنان در هفته بصیرت است.
کد خبر: ۹۴۰۴۰۱۵
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳

محمد دیابی، جانشین قرارگاه تولید سپاه ناحیه سمنان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در سمنان اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت نهم دی و شهادت حضرت فاطمه الزهرا حوزه والفجر ادارات شهرستان سمنان و بسیج کارگری ویژه برنامه های متعددی را تهیه و تدارک دیده است که برخی انجام و برخی در طول هفته بصیرت اجرا خواهند شد.

وی از جمله این برنامه ها را برگزاری نشست های بصیرتی، زیارت عاشورا، فضاسازی نهم دی ماه توسط تمامی پایگاه های بسیج، چاپ بنر نهم دی ماه توسط پایگاه های مقاومت و  نصب آن بر روی داربست در میدان مطهری را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

جانشین قرارگاه تولید سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج در روز میثاق امت با ولایت (نهم دی ماه) در تجمع بزرگی که به این مناسبت در سمنان برگزار شد، حضوری حداکثری و با شکوه همچون همیشه داشتند.

دیابی از دیگر برنامه های هفته بصیرت را برگزاری مسابقات بصیرتی در برخی از پایگاه ها، دعوت از  اسماعیل قاسمپور از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در برخی ادارات و تولید محتوا با محوریت بصیرتی در فضای مجازی و اتوماسیون اداری برشمرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها